Wij zitten idd nog op dat trapje... maarruh hopen snel erbij te mogen klimmen... dat wolkje ziet er toch wel comfotabel uit enneh... tegen de tijd dat het vliegtuig vertrekt kom ik dan wel aan boord hihihi
meiden ff vraagje sommige testen zijn toch gevoeliger dan de andere?wie weet welke? _________________ ?
heb nu 3 x tussendoor bloedverlies gehad,ben al dikke week steeds misselijk,wat na wat eten beter word,moet nog een klein weekje wachten. duim duim duim nog voor de wachtende. knuf voor de meiden die ongi zijn geworden en voor de zwangeren gefeliciteerd! Gr Gerda
ik heb een hele zak vol van de site had verkeerd gelezen en kreeg er dus 9 binnen ik zwager ben kan ik in ieder geval veel testen om het te geloven
pffffffffffffffffff vanmorgen nog hier geweest maar had nu echt onwijs veel te lezen wel gezellig hier rustig avondje denk wel dat ik ongi ga worden heb nl een druk op mijn schaamstreek niet normaal maar ja zolang het er nog niet is.......
hahahaha dat dacht ik wel dat had ik de vorige ronde ook Zal deze ronde ook wel weer gebeuren, want ze liggen in de kast hahaha Succes meisie, mijn duimen draaien voor je!