zijn dat dingen die je normaal ook hebt voor je nod? of is dit echt anders? spannend ik duim voor je!
@ joma maakt niet uit welke ronde he er zijn er ook zoveel in de 1e gelijk zwanger (het zou gewoon gaaf zijn als je het wel bent!) maar uit zelfbehoud ben ik altijd wel een beetje voorzichtig(kan mezelf soms een beetje gek maken)
nou meiden fijne avond allemaal nog ik ga even lekker met manneke op de bank hangen die wil ook wel eens een beetje aandacht he dit is gewoon verslavend!
@anna ja ga maar lekker naar je mannetje je heb groot gelijk!en verslavend?hoe kom je erbij?gewoon gezellig
@ joma en asl het deze keer niet raak is gaan we volgende week naar de huisarts maar dat vind ik heel spannend beetje definitief zo van het is ons niet gelukt(tot nu dan he)
allemachtig, wat hebben jullie veel gekletst zeg. Hier nog steeds geen te bekennen. Begin het steeds spannender te vinden. Ik xou ook wel eens een vroege tester kunnen worden als er geen ongi komt. Heb zeer weinig geduld
thanx daantje! nou tot morgen meiden liefs en slaap lekker allemaal straks! morgen zijn we weer een dag dichterbij
Alvast gefeliciteerd Usmommy! Erg leuk voor je! Je voelt hier gewoon de spanning toenemen! hihi! Ik nog lang niet, dus ik leef nu nog gezellig met jullie mee en probeer het een beetje bij te houden (al blijft het bij proberen aangezien jullie echt veel typen ) Doet mn nieuwe plaatje het? (moet er toch een beetje bijhoren he?) Meiden succes met wachten en ik hoop echt op positief nieuws!