Joepie, heb een mail dat mijn testen zijn verzonden en ik ze morgen heb. aangezien ik altijd 's ochtends wil testen kan ik dus op zn vroegst 2 dagen voor nod in de verleiding worden gebracht.
het gaat idd wel erg hard...ik kan het ook bijna niet bijbenen hoor. Maar als ik ergens iets lees wat intresant is..dan lees ik gewoon even terug.
Hoi Marieke, ik hoop dat het allemaal gaat lukken en dat ze je aderen een beetje kunnen vinden , maar ff serieus... ik hoop echt dat je wat duidelijkheid krijgt en dat jullie snel verblijd worden met een wonder. (ik moest ff zoeken naar een berichtje van je met al die kletsende dames hier 8) )
mijn ongi is deze maand erg heftig gaat gepaard met enorme samentrekkingen van mn baarmoeder en er komen stukken uit bah bah sorry voor het vieze verhaal
wel wat last van mn buik, maar dat komt ook omdat mijn darmen van slag zijn. Het voelt nog steeds positief. Heb vanavond geen last gehad van misselijkheid dus goed kunnen eten. Hadecht even zoiets van ojee. Maar even geleden had ik net mijn koffie op en moest ik ineens een minuutje later het koffiekopje op het aanrecht zetten omdat ik onpasselijk werd van de lucht. Ik probeer er uit alle macht van uit te gaan dat ik gewoon ongi wordt, want ben zooo bang voor teleurstelling omdat het wel erg mooi zou zijn gelijk in de eerste ronde, te mooi. Maar het lukt me niet goed om er van uit te gaan, ben zo akelig hoopvol. Dat zal wel ene domper worden dan.
@sann bij mij ook darmen beetje van slag! maar meiden ik ga stoppen en lekker vroeg naar bed weer werken morgen.Fijne avond en alvast weltrusten!
hoop ik ook voor je al heeft mijn lichaam me deze maand wel heel goed voor de gek weten te houden heb nu alleen zon pijn en die stukken verklaar ik niet ik zit meteen weer te denken zou het toch een miskraam zijn