ja en heb echt gevoeld zwanger te wezen weet immers hoe het voelt nou jah denk er maar niet teveel aan want wil het dan eigenlijk helemaal niet weten .......dan is nl de kans dat het de 3e keer mis gaat alleen maar groter
meiden! zo wat een geklets! US mommy lekker blijven zitten op die roze wolk ik kan ook wel vanalles zeggen over vorige maand maar jij bent gewoon lekker zwanger! En ik duik vroeg mijn bed in LOL
Het is hier echt niet bij te houden zeg! De maart-dames zijn goed op dreef Nog steeds niks te zien dus de spanning stijgt! Mn mannetje wordt ook al een beetje meer "zenuwachtig" hihi!
@ USMOMMY: Hey usMommy, Wat lees ik nu Je hebt dus al getest hihi, trek je niks aan van dat mailtje hoor meid, idd kan het fout gaan maar die kans is er altijd... als je jezelf nu al te druk gaat maken is het niet goed he... lekker blijven genieten... en zijn meiden die hebben al veel eerder getest en daar is het ook goed bij gegaan! Geniet er lekker van meid! het is je gegunt! Zet jij maar lekker de hapjes en drankjes klaar voor de mede reizigers Hopelijk kunnen er nog veel met deze vlucht mee! Hele dikke kus
Moet mn lief ophalen (had afscheidborrel van zn werk). Was er gister helemaal zeker van dat ik niet zwanger was omdat mn baarmoedermond was gedaald. Lees ik net op twee verschillende sites, dat dat alleen maar vruchtbaar moment teken is ... hihi ... word gek denk ik ... Ennuh Sann ... klinkt wel heel goed allemaal
Waaaaaaaaah, schrik me net kapot op de wc. Zag ineens bloed op het papier. gelukkig kwam het van de andere kant. ook voor het eerst dat ik daar s blij mee ben.
zo ik ben ook weer even terug net even naar mijn schoonouders geweest.......maar dat gerommel in mijn maag wordt ik gek van zou mijn ongi toch op gang komen? wat zijn jullie klachtten tot nu toe? xxxx
Allerlei vage klachten, zachte borsten, bij vlagen misselijk, mn tepels lijken groter te worden, rommelende buik, soms zuurbranden in mijn keel. Maar of het er mee te maken heeft? Ik weet t niet! 8)
ik ga mn bedje opzoeken..mn mannetje ligt al te snurken op de bank meiden ik blijf duimen voor jullie tot morgen allemaal en weltrusten
Goede morgen allemaal, Jullie hebben weer aardig wat gekletst na mijn afwezigheid! Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden ze doen me erg goed. Ik heb het gevoel dat het begin volgende week erg druk gaat worden op die roze wolk maar ik deel hem graag met allemaal hoor. Groetjes UsMommy
Hallo dames, Even een vraagje over de Clearblue ovutests. Mag je die ook met ochtendurine doen? Er staat niks over in in de gebruiksaanwijzing. Ik mag 4 uur ervoor niet hebben geplast en moet de test elke dag op hetzelfde tijdstip doen. Ik heb volgens mij wel eens gelezen dat je de ovutests niet met ochtendurine moet doen... Groetjes, Sjaantje2
Deze tests van CB mag je gewoon met ochtendurine doen. Ik doe dit nu al voor de 2de ronde en heb zonder enige moeite steeds mijn ei opgespoord Heerlijk als je zo'n smiley ziet