@Kareltje, Het is niet altijd zo dat de eisprong na 14 dagen komt. Ik ben ook best regelmatig en bij zit mijn ei de ene keer op dag 12 dan op 11 en dan op 14. Maar wel altijd rond dezelfde periode.
@Nieuwbegin, klagen mag altijd daar zijn we voor. We helpen je met de leuke dingen en met de midner leuke dingen. @Caitlin, ja ik heb nu ook 2 keer alten halen. je kan die mannen zo gek maken hier.
Goedemorgen dames, Gisteren nog een verhaaltje over bruin bloed verlies en vanmorgen een super positieve zwangerschaps test ! We zijn zoooo blij, kunnen het niet bevatten. Morgen naar de huisarts. Een dikke knuffel voor iedereen en ik hoop op nog heel veel meer november mama`s ! Bibu.
"Passagierslijst" 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 05 maart -> Tijgertje23 & Ayse 06 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona21 & linmar 08 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Kristel & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 11 maart -> Murmel & Daantje82 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 16 maart -> Schaapje82 & Irene82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje 17 maart -> Appie & Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker 26 maart -> Diddl & Jannes 27 maart -> Derona & Sara1976 28 maart -> Bigdream & Danjo 29 maart -> esmeralda23 30 maart -> Schijndelsvolk 31 maart -> Morgaantje & Frederike80 zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test tussenstand [100 passagiers] -> 2 - 6 - 1 - 2
WAUW..., ik ben roze in de lijst, had er niet meer op durven hopen. En de aanstaande papa is ziek thuis en zoooo trots, nu al ! Bedankt schatten, ik strooi wat hormoontjes voor jullie ***********************
tis je gegund en weet nog hoe blij mijn ventje toen was hij wou het iedereen wel vertellen strooi de hormonen maar raak
effe spuien, ik was de laatste paar dagen best down. zag het niet gebeuren dat ik ooit nog zwanger zou worden en begon te twijfelen aan mijn eigen lichaam. echt helemaal niet leuk. mijn vent was vooral bezig met zijn eigen stress van zijn werk. hij is begonnen met een nieuwe baan en hij wordt niet geweldig ingewerkt. maar nu gaat het gelukkig weer wat beter. gisteren zaten we op de bank en hadden we weer echt contact met elkaar. en toen zei hij dat onze tijd nog wel zal komen. en daar werd ik best rustig van. heb weer het gevoel dat we er allebei mee bezig zijn i.p.v. ik alleen.
ik heb ook dagen erbij zitten dat ik denk bleghh en mijn ventje zegt niets anders dan mar het komt goed maak je nou niet te druk..het beurt je wel weer ff op
JA dat gevoel ken ik dat je denkt dat je er alleen mee bezig bent. is niet leuk. ik hoop dat je je snel weer wat beter voeld.
Geweldig meis! Super gefeliciteerd jij en je mannetje. Dat jullie over 8 maandjes maar een mooie gezonde beeb in jullie armen mogen houden. Liefs, Gaby