Meiden ... zouden jullie [als jullie de lijst opnieuw plaatsen] aub willen opletten dat jullie de laatste lijst pakken! Anders verdwijnen er weer meiden van de lijst en/of worden wijzigingen weer teruggezet. En willen jullie ook de tussenstand [incl passagiers aantal] bijhouden! Voel me net een schooljuf , maar als de lijst niet goed wordt bijgehouden heeft hij ook weinig zin.
zo zeg maart begint goed !...al 3 roze namen op de lijst ! gefeliciteerd meiden !! als we zo door gaan met 3 per dag dan komt dat vliegtuig wel vol ik hoop dat er eind van de maand nog een plekje voor me overblijft [-o< moet nog helemaal wachten tot de 31e \/ liefs frederike
Wat leuk dat deze maand zo goed is begonnen! Ik moet nog een hele tijd geduld hebben, begin vandaag met de ovulatietesten deze ronde... hoop dat ik deze maand wel een duidelijker positieve test heb! Groetjes Jelske
Dat zal wel lukken ... jullie kunnen moeten er ook weer voor zie ik. Hopelijk vliegen we allemaal door deze maand naar de november/december mama's.
GEFELICITEERD ik wacht nog rustig af tot na mijn NOD en kom je dan vergezellen als november mama hihi
He meiden, zie dat iedereen al hierheen verkast is. Kom maar vast ff een kijkje nemen Hier nog steeds aan t wachten op de ... 'Hang' dus nog in NOD Feb, want gok dat mn buikpijn dat wel aankondigt. Hier al positieve beginnen van maart? Liefs Chris