Hallo dames.. nou nou er is weer wat af gekletst hiero... errug gezellig! US mommy .. er staat toch duidelijk zwanger op je sticky dussuh ik denk wel dat je langzaam je banner mag gaan veranderen Hoe is het met de rest van de dames... wachten/klussen/kwaaltjes zoeken hihi Nou ik heb last van me boobies... vind t niet zo leuk eigenlijk! verder nergens last van... ja dat ik moe ben, maar goed dat zal meer te maken hebben met slecht slapen. Groetjes Jollie
hallo meiden! hoe is het hier?ik heb vanmorgen gestest! is tie gewoon dik positief! ik kan het nog niet geloven maar ben ZWANGER!
@dani86, tja ik wil toch morgen even voordat ik naar de Doc ga een zwangerschap uitsluiten, dat is de reden en ik heb het gevoel dat ik twee weken geleden m'n ei heb gehad dus wie weet, maar zoals ik al schreef misschien verzin ik het allemaal wel. Vorige lange cyclus wel 6 testen verprutst, morgen wordt pas de derde deze keer dus het wordt al minder hihi
wahahaha wowie goed zeg... kruip er maar bij usmommy en jen bij ... leuk zeg GEFELICIFLAPSTAART (had ik toch een klein beetje gelijk ) Liefs jollie
ja ik dacht ik test maar alvast had tenslotte me ei eerder gahad voelde ik blijkbaar toch,en ja klachten ik dat wel wat maar ik dacht mischien nog wel ontpillen,ik ben nog perplex!
meid echt leuk zeg! hihi... die test kun je bij fotoalbum erbij zetten staat hier links in het kolommetje
"Passagierslijst" 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 05 maart -> Tijgertje23 & Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona21 & linmar 08 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 11 maart -> Murmel & Daantje82 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 & Appie 16 maart -> Schaapje82 & Irene82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje 17 maart -> Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker 26 maart -> Diddl & Jannes 27 maart -> Derona & Sara1976 28 maart -> Bigdream & Danjo 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje 30 maart -> Schijndelsvolk & Naomi33 31 maart -> Morgaantje & Frederike80 & Linneke zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test tussenstand [106 passagiers] -> 4 - 7 - 2 - 1
@joma: gefeliciteerd!ik gun het je van harte! hoeveelste ronde?wat voor klachtten had je? en waar blijft je banner! ik zei tioch dit is een vrichtbare maand geweest! kopieer die lijst! xxx
Jaaaaaaaaa .... Joma is zwanger ! Super gefeliciteerd meid ... geniet lekker op je roze wolk. Maart begint ook weer erg goed, net als februari. Nu maar hopen dat hij beter eindigt dan februari.
@ Joma: joehoe...jippie Je bent een echte PINK lady meid. Te gek....Ik ben echt heel blij voor je. Trek je mooie rose jas aan en geniettttttttttttt! \/
als ik lees dat jullie testen en zwanger zijn krijg ik steeds meer de neiging om te testen......argggg...... strooi die hormoontjes eens...... xxx