@meiden ik had ook het idee van me eerste natuurlijk ongi van zal wel ff duren maar viel gelukkig nog mee he!
is over de jaren zo gekomen was in het begin wel anders toen was ik meteen ongi als ik ook maar te laat was met innemen.
ben benieuwd hoe lang me cyclus nu zal zijn,ja of ik wil het eigenlijk niet weten want we willen gewoon geen ongi maar een wondertje en duimen voor elkaar!
Ik weet nog heel goed hoe het bij mij ging toen ik voor het eerst de pil moest slikken... ik had hem 1 dag gepakt en toen was ik hem in de week al meteen een keer vergeten en wat dacht je was ik net van de ongi af en toen was ik het weer... dus zeker 3 weken ongi geweest... was er zoooo ziek van
@usmommy hoor ik ook eens iemand hier die marvelon geslikt heeft hhihi volgens mij zijn wij 1 van de weinig hier ,maar zijn er nu van af voorlopig!
Ik heb als eerste de marvelon geslikt en daarbij had ik dus ook zo snel weer een ongi... daarna ben ik overgestapt op de microgynon en deze heb ik tot nu toe geslikt...
nee juist niet... maar ik kwam iets teveel aan in korte tijd.. dus ik wilde zelf een andere pil.. heb hem dus ook gekregen... en met de microgynon heb ik nergens last van gehad. Dat ik 2x ongi werd achter elkaar had te maken dat ik pas met de pil begon.. dat was mijn allereerste stripje!
jip ben het nog steeds.. kben eens benieuwd hoelang het aanhoudt... wel grappig ... het voelt net alsof je voor de allereerste keer ongi wordt hihi...
ja ik wel. ze adviseren namelijk om al 4 weken voordat je zwanger wordt foliumzuur te slikken.. en zo heb ik ook nog altijd het ritme van de pil in me... Waarom slik jij het nog niet dan?
@jollie ja ik had het wel gelezen dat het als je zwanger bent beter is voor de eerste ontwikkeling van de hersenen enz maar ik ben nog niet zwanger vandaar,maar het geeft geen extra kans om zwanger te worden toch?ik denk dat ik het maar ook moet halen is wel beter he!