Vanmorgen voelde ik me wel een beetje rot ja. Toen ik er op mijn werk achter kwam dat er iets dreigde aan te komen. Inmiddels ben ik er al wel weer overheen hoor.. Volgende keer beter en we zijn ook nog niet zo lang bezig.
Ik ga vanavond ff sporten (heb inmen boek gelezen dat dat beter is voor de bevalling als je een beetje conditie hebt ) en dan uitslag van idols kijken en dan Greys en dan Men intrees (bank hangen dus) (ik sport altijd al wel hoor maar wil het nu echt bij houden)
ik denk dat wij filmpje pakken en vroeg naar bed gaan daar ik morgen die crematie heb! en ook nog moet testen! mijn borsten zijn zo zwaar....alsof er gewichten aanhangen....en zo gevoelig....... @marleen jammer meid heel veel succes in de volgende ronde!
@ marleen-->> Balen meid dikke knuff vanuit hier! @ USmommy-->> Veel sport plezier! @Sann en dani ik duim voor een posi test voor morgen! Liefs Pearly
Hey ik kom me hier ook aanmelden! Ik hoop dat ik het een beetje kan volgen, want volgens mij wordt hier gigantisch veel gekletst Ik heb mijn NOD (als het goed is) op 15 maart! Ik denk namelijk dat ik mn eitje vandaag gehad heb
@ joma Ik heb me net aangemeld bij de november mama's Maar blijf nog wel ff hier kletsen hoor jullie meiden zijn veels te gezellig.
Mag ik hier ook meeschrijven? Vanmorgen en gisteren heel licht 2e streepje op mn test. Ik test nu niet eerder als zondag. Maar ik denk niet zwanger te zijn. Misschien dat het nog een nasleep is van mn mk. Al zegt de gyn dat die kans erg klein is. Ach we wachten af toch?
wat spannend funnyme, ik duim voor je! Ik heb zelf vorige cyclus 3 positieve testen gehad, maar uiteindelijk toch ongesteld geworden... waarschijnlijk dus een foute innesteling gehad... Ik hoop voor je dat jij gewoon lekker zwanger bent!
Hehe, anderhalf uur met een vriendin aan de foon gezeten. we bleven kleppen. Dani, ik denk dat ik rond ene uur of half 8 dan test. Of ik moet me bedenken en het nog langer uit kunnen houden, dan wacht ik.