Oh yes LOST. Dat is ook echt te gek. Ik had de vorige afleveringen al gezien via internet. Nu heb ik nog niets gezien. weet niet eens meer hoe het geeindigd is.
Was ik weer! Ben even weggeweest, was een paar dagen niet zo lekker (krampen en heel erg misselijk) maar is nu weer over. Ben nog wel erg moe maar ik denk niet dat het raak is deze maand. Eerder dacht ik van wel maar je kunt jezelf ook zwanger denken, he?! Nou ja, over een kleine week kan ik testen! [-o< Alle meiden die zwanger zijn VAN HARTE! Groetjes en tot snel!
He meiden, wat een geklets Joma, gefeli meid! Hier lekker de stad in geweest. Geprobeerd t ff van me af te zetten, maar das lastig met een meid die heel enthousiast zwanger is. Dus lekker over babies zitten kletsen, kleren kijken etc. Superleuk, maar ook wel lastig.... Nog geen ongi hier, wel heel iets licht roze net op mn tampon, dus zal wel doorzetten zo Naja, kruip lekker ff met bakkie thee op de bank, en dan morgen maar zien of ze er zijn.
zo meiden deze verslaafde gaat ook nu naar boven ik kijk daar jouw vrouw mijn vrouw af en krijg daarna massage van mijn mannetje.....volgens hem heb ik een hardere buik dus kan zijn dat ik morgen ongi word....dus denk dat ik morgenvroeg nog niet test! ik spreek jullie morgen wel weer *groepsknuf* en ik ben blij dat er zo een geweldige meiden als jullie bestaan.......thanks xxxx en slaap lekker allemaal!