Lijkt me ook lekker een massage. Moet nog even geduld hebben, m'n mannetje is nog aan het werk. Welterusten meiden.
Jeetje had wat bij te lezen! Wat leuk @usmommy dat je zwanger bent, wat een geluksvogel ben je! Nu zit je alleen in het vliegtuig met nog een paar roze jackets zie ik, nou hij komt wel vol hoor. Die stoel achter je heb ik namelijk in optie haha. Geniet er lekker van. Ik moet nog even geduld hebben, maar komt goed. Annabuik
En ik ben er ook weer hihihihi Werd ff aan de klets gehouden door een collega. Gelukkig nog maar een uurtje en dan weer lekker naar huis.
hoi meiden(die er nog zijn) wat leuk, weer zwangeren erbij, en al zo snel! van harte allemaal! Heb vandaag alvast wat ovu-testen gekocht in de stad, kan ik volgende week weer aan beginnen. Hoop wel op deze maand, anders naar de gyn daarna. Maar we gaan er gewoon weer voor. Nog even oefenen van het weekend, en dan de week erop voor het echie Wat duurt zo'n cyclus toch lang....
goedenavond dames die nog wakker zijn, ben nog steeds erg twijfelachtig over me test. vanavond samen met me mannetje weer een test gedaan en deze staat nu in mn album, kunnen jullie wat meer zeggen? nog steeds niet helemaal een duidelijke donkere streep! morgen denk ik nog een test halen maar dan echt van clearblue... liefs relin
Ik zou vragen of ze de mini willen voor rijden bij jullie voor morgenvroeg! Om naar het vliegtuig gebracht te worden! Liefs Pearly
relin; hij is erg donker, maar toen ik hem vergrootte, zag ik toch een tweede streep. en een streep is een streep zeggen ze toch? Morgenochtend gelijk weer een doen voor de zekerheid, maar ik heb er een goed gevoel over!
@Pearly ... die mag je aan het eind van de maand ook wel richting Friesland sturen. Wat een stoere bak.