Heb gelezen dat een man voor de daad een kopje sterke koffie moet drinken, zwemmen de zaadjes beter door. Reactie van mijn man; "Dat is zeker bedacht door een vrouw. Dan kan de man na de sex niet slapen en moet hij kletsen met de vrouw".
vind het nog zo onwerkelijk........kan het niet geloven! vind de tweede streep nog zo licht? bij andere hierop het forum is zijn beide strepen veel donkerder namelijk? morgen toch voor de zekerheid een test doen! liefs
ja je doet je cheerleader-pakje aan en dan van die radslagen dan schieten ze alle kanten op haha WE"VE GOT A P R E G N A N T !
Spannend Relin! Ben benieuwd wat de test morgen "zegt", maar als je nu ('s avonds) een vage test hebt.... nou, ik hoop het voor je hoor!
Meissie hij is echt wel duidelijk hoor ! Ik heb testen gezien die waren stukke onduidlijker! Lekker genieten en anders haal je de CB digitaal! Gefeliciteerd meid maak maar een mooi bannertje! Liefs Pearly
@Relin ... hij is echt duidelijk genoeg hoor. Op hoeveel dagen had je je banner staan deze maand? Misschien was je ei iets later en zit je nog wel voor je nod. Ik teken voor zo'n 2de streep aan het eind van de maad.