Moeten jullie eert ff lekker in bad gaan of een hete douche nemen en dan hij boven op (die hete douche vertraagd de mannelijke zaadjes) Succes!
hahaha dat is stom..ik dacht een paar pagina's terug dat daantje een heel gesprek met zichzelf voerde...zag pas na een poosje dat het daantje82 en daantje86 zijn... @meiden die morgenochtend gaan testen..ik duim voor jullie ! ik ga zo lekker naar mijn bedje !....weltrusten
Slaap lekker allemaal ik moet nog ff mag nog niet dromen Ik ga dromen van nog meer pink ladies morgen!
@LaFemme ... geloof meteen dat een jochie ook super is. Maar ik weet niet hoe het is om een zoon te hebben, ben dus echt een meidenmama. @usmommy ... mijn man heeft z'n eigen harem. Het maakt hem niets uit. Onze jongste is net een jongen en de oudste twee gaan op zaterdag altijd mee naar het voetbalveld. Ach ... een jongen zou ook wel leuk zijn, dus toch maar na de koffie sexen.
Ik ga maar eens naar bed! Ben moe.. Nog even lekker tegen mn mannetje aankruipen. Kan ie me nog een extra knuffel geven om de te compenseren Ik maak hier uiteraard graag gebruik van
Gaaap! Ik geloof dat het tijd wordt om naar bed te gaan. Weltrusten meiden. Ik ga duimen voor veel positieve testen morgen en alle andere dagen van maart. tot morgen