haj meiden hoe is het met jullie vandaag? met mij goed hoor.. zie dat er al zwangeren bij zijn .. gefelciteerd geniet ervan succes allemaal,,
ik heb iets slechts gedaan, heb een shot boswandeling genomen. heb al maanden geen alchohol meer gehad maar kon het niet weerstaan. zou dat ene shotje echt zo slecht zijn in de zwangerschap? maak me er stiekem wel druk om zelfs omdat ik nog niet weet of ik wel zwanger ben
Pas na 6 weken is er een "connectie" tussen moeder en kind. Neem dus gerust nog een slokje meid. Ik ben de eerste keer door de pil heen zwanger geraakt. Heb toen ook een avondje gefeest met veel boswandelingetjes. Wist toen natuurlijk niet dat ik zwanger was. De meiden zijn lekker blijven zitten en gezond ter wereld gekomen gelukkig. Heb me er wel erg schuldig om gevoeld, maar wist echt niet dat ik zwager was ... anders had ik het natuurlijk nooit gedaan.
Goedemorgen! Ben jarig vandaag! Net een lekker luchtje van mijn man gehad en een heel mooi boek over zwanger worden en zijn... en ik had vorige week al een nieuwe spijkerbroek uitgezocht ben er vandaag niet veel dus Succes allemaal!
Helaas...test was negatief. Ik heb wel te vroeg getest,maar denk niet dat het daar aan ligt. De zullen er wel aan komen dus helaas. Ben wel teleurgesteld, want had mezelf behoorlijk gek lopen maken en vind het ook vreemd dat ik na dat beetje roze niet verder ben gaan vloeien. Nouja, dit weet ik in ieder geval weer, ik word geen novembermama
@ sann meissie geen bloed geeft moed! Misschien te vroeg getest! Dikke knuff vanuit hier! Liefs Pearly
Ik hoop het pearly, maar verwacht het niet. Ben nu echt megavroeg wakker.Kon natuurlijk gelijk toen ik wakker werd niet meer slapen van de spanning. Hoef pas om even voor 9 weg, dus tijd zat. Ga zo dan maar s even uitgebreid douchen.
Ga er maar van uit van niet. Lief dat jullie zo positief blijven, ik ben het op het moment niet meer.
Kijk naar mn banner en zit me ineens te bedenken dat mn NOD morgen al is en niet overmorgen. Overmorgen is de eerste dag dat ik kan testen natuurlijk, maar de dag ervoor is mn NOD. Toch of heb ik het nou echt helemaal verkeerd?