NOD Maart 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door morgaantje, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iris27

iris27 Lid

16 jan 2007
    78
    0
    0
    brabant
    goeie morgen

goh 1 dag niet geweest en er word weer zoveel afgekletst dat ik het niet allemaal terug kan lezen
    dus meiden wat heb ik gemist hebben we nog positieve testen gehad?

ik ben al de hele week goed ziek en begin nu al weer beetje bij te komen mijn stem is te grappig voor woorden en ik heb afgelopen week van een goeie vriend de nickname zeehond gekregen daarin tegen had ik een vriendin aan de telefoon die vond dat ik wel erg sexy klonk zo met mijn stem ik rolde hoestend van het lache van de bank.
    ik heb een drukke weekend voor de boeg de ene verjaardag naar de andere vanmiddag ga ik lekker met mijn zoon taarten bakken kei leuk..
    daarna nog even boodschappen doen het huis verders op ruimen en dan zijn we klaar voor het weekend.

wat zijn jullie plannen allemaal?
    en wie mag er testen aankomend weekend?
    heeft iemand de meest recente passagierslijst?

ik ga even een bakkie thee maken ik heb een beetje last van een kriebelhoestje

liefs
    iris

2. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    heb besloten dinsdag te gaan testen mits temp nog hoog is en ongi niet is gekomen!
    gefeliciteerd voor de zwangeren en dikke knuf voor de meiden die ongi zijn geworden!
    @hopes sterkte meis!

3. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Goeiemorgen meiden, al nieuwe zwangeren onder ons? erg benieuwd, duimpjes draaien.

4. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Hopes dikke knuff vanuit hier!

Liefs Pearly

5. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    Belgiƫ
    Ik had er ƩƩn voor december en februari en die zijn beide niet uitgekomen zoals je kan zien :p
    Hopelijk komt die van maart wel uit.
    Afwachten maar ;)

Fientje

6. iris27

iris27 Lid

16 jan 2007
    78
    0
    0
    brabant
    sinds een paar dagen ommeld het behoorlijk in mijn buik. het is een beetje moeilijk te omschrijven het is net alsof ik ongesteld moet worden ik voel mijn buik de hele tijd hij is was opgezet en mijn rechter eierstok loopt al dagen lichte steekjes te geven. geen idee wat het is en ik weet ook nog niet helemaal zeker of ik mijn eisprong nou heb gehad deze maand.

ik ben blij dat ik een paar drukke dagen voor de boeg heb afleiding is het beste op dagen zoals deze.
    ik wens iedereen een gezellig weekend toe
    hier schijnt de zon dus wie weet word het nog een zonnig weekendje

liefs
    iris

7. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Bannercheck...... zucht :(
    FF geeft nu mijn ei weer aan op dag 14,
    dus deze ronde toch een cyclus van 29 dagen.
    NOD dus op 13 Maart...
    Rare ronde dit! :rolleyes:

@Berna1981: Gefeli met je verjaardag meisie!
    @Sann: Balen van die nega test meisie....

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Bibu: Supergefeliciteerd!

9. janice22

janice22 Lid

27 feb 2007
    49
    0
    0
    'k ben dus druk met ovulatietesten bezig, en nog geen resultaat.

Ik moet ongeveer vandaag mijn eisprong hebben, maar ja, 't is blijkbaar nog niet zover.

Ovulatietesten constant negatief. Vanmiddag nog maar 's testen, misschien dat ie dan positief is. Kunnen we klussen.

X

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    spannend meis
    ik zit er ook aan te denken om ze te kopen,
    altijd handig te weten hoe en wat,

11. janice22

janice22 Lid

27 feb 2007
    49
    0
    0
    Ja, inderdaad spannend. zenuwslopend soms. Hoe heb jij 't met de eerste gedaan?

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    *joma: JAHOO! gefeliciteerd meid!

13. iris27

iris27 Lid

16 jan 2007
    78
    0
    0
    brabant
    ovulatietesten zijn idd fijn om er achter te komen wanneer je een eisprong hebt.
    helaas ben ik al bijna 2 weken bezig en heb ik de mijne nog niet gevonden ik heb er nog 2 liggen dus misschien komt ie aankomend weekend nog, zo niet laat ik het even voor wat het is en wacht ik mijn menstruatie af en proberen we het volgende rond nog eens. na 2 weken testen ben en geen duidelijkheid heb ik het een beetje gehad.
    maar schrik niet van mijn verhaal omdat er bij geen duidelijkeheid is wil niet zeggen dat het bij jou ook zo zal zijn.
    ik koop volgende maand de digitale ovulatietest van clearblue omdat ik een beetje gek word van die streepjes en bij de digi van cb is het heel simpel rondje geen verhoging smily = is tijd voor klussen hahaha

liefs iris

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    wat irri dat je al 2 weken opzoek ernaar bent.ik hoop dat hij snel posi aangeeft.

15. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik heb de ovi testen ook gekocht.
    de volgende ronden wil ik dit ook proberen.
    hoop dat ik zo de juiste dag kan vinden

16. iris27

iris27 Lid

16 jan 2007
    78
    0
    0
    brabant
    het komt allemaal wel
    na 2 weken testen denk ik nu het is maar goed dat ik een druk weekend voor de boeg heb dan kan ik er ook niet over nadenken. we willen beide graag een kleintje erbij maar het komt wanneer het komt ik moet dit echt tegen mij eigen zeggen anders word ik helemaal gek van al die testen en wachten. ik heb al heel wat achter de rug met mijn eierstokken maar bij de laatste bezoek aan het ziekenhuis vetelde mijn gyn me dat er geen reden is om niet zwanger te kunnen worden het moet gewoon op een rijtje komen daar binnen in.
    het rare is ook overigs dat ik het idee heb dat april onze maand word het klinkt misschien stom maar ik denk mijn lichaam moet gewoon even verder ontpillen en in april komt het helemaal goed noem mij maar gewoon hoopvol :D:D

liefs
    iris

17. @ Berna: gefeliciteerd met je verjaardag meis, leuke dag gewenst van mij !

@ Hopes: heel veel sterkte meid, doe het rustig aan, denk aan jezelf en we zien je wel weer een keertje verschijnen... neem je tijd!

Voor wat betreft die ovulatietesten: ik heb vorige cyclus ook pas op dag 22 een redelijk positieve test gehad... zag tenminste twee donkere streepjes maar niet eens genoeg voor een positieve test (digitaal clear blue). Dus laat je niet gek maken hoor!

Groetjes Jelske

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Vanochtend negatief getest, om drie uur afspraak bij HA. Het is echt niet meer leuk, heb het gevoel dat ik twee weken geleden m'n ei heb gehad maar dus toch negatief. Ik weet het inmiddels ook niet meer, we zitten zoveel te piekeren, nu is het maar aan de Doc. Verwacht niet dat hij veel nieuwe dingen zal zeggen maar misschien helpt het als hij zegt hoe we nu verder moeten.

x een beetje depri wannebe pinkie

ps wat ook erg is dat ik nu alweer denk van .... ja stel dat het wel raak is ... sommigen testen pas na een week positief aaaaaaaaarrrrrrrrhhhhhh waarom kan ik dat denken niet uitzetten!

Sorry voor mijn lange verhaal jullie zullen wel denken wat een doorgedraaide

19. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    nee hoor dat denken wij (ik in iedergeval) helemaal niet. Gewoon lekker je hart luchten daar zijn we voor.
    Laat je het even weten als je bij de ha bent geweest. Sterkte

20. @ Linda, zo'n lang verhaal is het niet en ik denk inderdaad ook dat dit forum ervoor bedoeld is om je verhaal kwijt te kunnen! Laat het maar horen hoor....

Groetjes Jelske

Deel Deze Pagina