lief van jullie zal inderdaad straks verslag doen, heb eigenlijk gewoon zin om ongi te worden en dan maar te gaan ovutesten en temeparturen, dan doe je tenminste iets.
Ik loop lekker achter de feiten aan ... paar dagen niet online en huppakee zo'n 50 pagina's er bij ... @Sann: balen meid, ik had echt mijn geld op jou gezet... (sorry zal ik nooit meer doen ). Heel veel digiknuffies en ook ik blijf gewoon duimen.
linda dit is idd een heerlijk plekje waar je mag klagen huilen gillen springen van vreugde de meiden hier zijn fantastisch iedereen steuent elkaar dus zeg maar gewoon wat je kwijt wlt. liefs iris
aangeziek je ook mag klagen : mijn buik die rommeld nou dat rommelen is veranderd in mega buikpijn dus of ik word een week eerder ongesteld of ik krijg dit weekend toch echt mijn eisprong eindelijk.. ik ken deze pijn ik had het in mijn vorige cyclus ook 3 weken lang (was 43dagen overtijd) tijd zal het uitwijzen
Misschien een domme vraag maar hebben jullie de ovu testen via deze site gekocht? zoja hoe kun je dan betalen via accep of bij berzorging?etc?
ik heb ze via de site gekocht. en ik heb het via telebankieren gedaan. ik weet niet of het anders kan
Je kunt dan betalen via internetbankieren, gaat erg makkelijk en zodra de betaling binnen is worden ze opgestuurd. Groetjes Jelske
jullie hadden toch gelijk... heb net samen met me lieffie een clearblue test gedaan en zie me banner....ben zwanger! kan t nog bij niet geloven.. bedankt voor alle felicitaties die ik gister al kreeg van jullie en bedankt voor het duimen... zal nu zelf voor alle andere heel hard gaan duimen! liefs relin
Gefeliciteerd Relin! Ik hoop dat we je met zn allen mogen volgen (een lange polonaise richting dat roze vliegtuig...) Groetjes Jelske
Zie je wel dat je streep duidelijk was. \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ Nou aanmelden bij de novembermama's. Wanneer ben je uitgerekend?
"Passagierslijst" 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 05 maart -> Tijgertje23 & Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona21 & linmar 08 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 11 maart -> 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Murmel & Daantje82 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 & Appie 16 maart -> Schaapje82 & Irene82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje 17 maart -> Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker 26 maart -> Diddl & Jannes 27 maart -> Derona & Sara1976 28 maart -> Bigdream & Danjo 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 30 maart -> Schijndelsvolk & Naomi33 31 maart -> Morgaantje & Frederike80 & Linneke zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test tussenstand [106 passagiers] -> 5 - 9 - 3 - 0
helaas ga ik jullie even verlaten want ik word op dit forum lastig gevallen door mijn ex ik heb bijna 3 jaar geleden mijn vorige relatie beeindigd daarna begon hij mij te stalken ik kon niet over straat heb van nummer moeten veranderen ik kreeg elke brieven en elke dag reed ie meerdere malen voorbij mij huis toeterend. zelfs mijn zoon kon niet meer in een badje zitten want hij zat door de poort heen te gluren. ik heb meerdere malen aangifte gedaan en hij is uiteindelijk opgepakt. hij is toen veroordeelt en kreeg een 2jarige contact verbod. die afgelopen jan beeindgd is. ik ben ondertussen verhuisd en hij weet niet waar ik woon en dat frusteerd hij enorm. hij is gaan zoeken op het internet en is mij hier dus tegen gekomen en stuurde mij een mailtje over mijn moeder en ik. zijn mailtje klopte niet en ik herkende zijn schrijfstijl. hij stuurde dit mailtje vanmiddag laat ik je dit zeggen ken je een roland ?nou dat is mijn man ! en we zijn al 3 jaar samen en hebben al een zoon van anderhalf en nu nog weer 1 op komst ben al zwanger van een twede . we dachte laten we eens kijken op zo'n site en ja hoor mijn man herkende je gelijk wat een leugens vertel jij zeg ! maar we zijn nog niet klaar met elkaar ! wij gaan je een k*t weekend bezorgen. deze man is enorm ziek het is ongelovelijk dat na bijna 3 jaar dat hij gewoon door gaat. hij staat onder de naam romy35 het is niet normaal dat ik niet eens hier waar ik me zo op mijn gemak voelde niet eens rustig kan kletsen met jullie ik heb een mail gestuurd naar lotte en ik hoop dat hij geblokeerd word anders ben ik hier weg want hier heb ik geen behoefte aan. sorry meiden liefs iris
Ohh meis wat erg,dat zijn idd geen leuke zaken, ik hoop dat het snel opgelost is en dat je hier kunt blijven pffffff. weet ff niks te zeggen sorry