@Linda, heel fijn dat die je niet een jaar laat wachten en dat je meteen kan komen best snel al een afspraak gelukkig maar.
oke dat wist ik niet. maar ik wordt gek hier. het is spannend. duurt nog zo lang zeg niet normaal. nornaal zit tussen de dag 30 en 32 dagen en afgelopen keer een uitschieter van 37 keer en die hou ik nu maar voor het geval dat terijl het al 10 keer tussen de 30 en de 32 is. zit nu op dag 30
@Essie ... wat vervelend meid. Was de hond oud of ziek? Snap je verdriet hoor ... schrijf het lekker van je af. We steunen elkaar hier door dik en dun. *dikke knuf* Over pendels gesproken .... ik heb er 3 voor deze maand en 2 voor april. Moet goed komen zou je zeggen. Helaas is die van februari niets geworden.
Ja ik ga ook helemaal gelukkig het weekend in, gek he zo van het een in het ander, ik blijf wel gezellig hier tot m'n ongi hoor! Mijn Doc is een schat hihi.
Ik kan me voorstellen dat je weekend niet zo leuk is begonnen! Ik hoop dat je je schatje snel een mooi plekje kan geven Dikke digi-knuf
ik had vandaag ongie moeten worden..maar niets ben normaal echt heel regelmatig.....maar goed ik blijf volhouden dat het dan morgen ofzo kom...in ieder geval voel ik me prima
Was net even op marktplaats aan het neuzen. Heb een erg mooie babykamer zien staan ... eentje met een smeedijzeren spijlenbedje. Erg mooi! Vanavond maar eens even aan mijn mannetje laten zien.
Hoi ladies @ Berna: Van harte meid. Fijna dag verder vandaag. @ Relin: Zie je nou wel. De streep van gister was overduidelijk. Hup je rose jasje aan en snel het vliegtuig in. @ Sann en Anna: Die rot ook. Gelukkig blijven jullie wel in maart en hebeen jullie nog een kans. Ik ga hard duimen op een betere ronde voor jullie. @ Hopes: Heel veel sterkte meid. Een beetje rust nemen is helemaal niet een slecht idee. Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor je ((knuff)) @ Linda: Wat een geweldige Doc. Fijn dat je zo snel duidelijk gaar worden wat het beste is. Succes! En gezellig dat je nog even bij ons blijft. @ Essie: Wat verdrietig meid. Heel veel sterkte met het verwerk. ((knuff)) @ Dani: Wat een toestand. Ik hoop dat je het verlies wel een plekje kan geven. Strekte. En ik duim dat je morgenochtend ons misschin wel heel blij nieuws kan brengen ((duim duim)) @ Iris27: Getver. Wat eng zeg. Hopelijk kan je bij ons blijven en anders hoop ik dat je snel weer actie kan ondernemen tegen die engerd. @ Diddl: Leuk he, zo'n klein mannetje
@La femme ... erg leuk idd. Maar niet goed voor de hormoontjes. Heb in m'n werk veel te maken met die kleintjes, maar deze is toch meer eigen. Voelt anders.
Toen ik vandaag thuis kwam uit mijn werk, had mijn vriend al boodschappen gedaan. Dus hij zegt tegen mij: ik heb echt leuke appels voor jou gekocht. Speciaal voor jou. Ga ik kijken heeft ie pink lady appels gekocht. Naaaaahhhhh dat is toch lachen..