ow wat irritant dani86 daantje 82 daantje 86.....erg grappig hier word ik gek van het naar de wc gaan! krijg weer langzaam hoofdpijn! verder geen ongi klachten te bekennen.......en cervix slijm heb ik ook niet meer zo als gister..........hoe is dat bij de zwangere onder ons.....hoe is het slijm bij jullie nu als ik mag vragen?(srry voor de praat) hier blijven de mensen aankomen krijg niet echt rust...... hebben het er de hele tijd over dat mijn pa over 3/4jaar kan gaan....daar aan de kant van mijn poa niemand ouders is geworden dan 65.......en en zus van 51 en broer al49 en mijn pa is 47....angst word steeds groter..... xxxx
verwarrend met al die daantjes. maar ik hoop echt dta me cylus korter is als 37 of juist nog beter dta ik zwanger ben
@ diddl: Het lijkt mij wel leuk als ze dichtbij elkaar zitten. Daarnaast ben ik al over de 30 heen en wil misschien wel meer dan twee kinderen. Ik kan dus niet heel lang wachten tussen de kids. Een gezin met 4 kids lijkt me namelijk echt fantastisch.
pfffff............ik word gek van het wachten! de hoofdpijn,pijnlijke (.)(.) en vaak plassen.....en moe maar kan ook van de dag komen! en ja daantje of dani is een mkooie naam en dan het jaartal is beter hihihihih
heb ook geen buikpijn nu of zo dat heb ik nrmaal wel als ik ongi wordt en een opgeblazen buik nu dus niet