"PASSAGIERSLIJST" 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 05 maart -> Tijgertje23 & Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona21 & linmar 08 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 11 maart -> Murmel *** PEARLY JARIG *** 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 & Appie 16 maart -> Schaapje82 & Irene82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje 17 maart -> Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker 26 maart -> Diddl & Jannes 27 maart -> Derona & Sara1976 28 maart -> Bigdream & Danjo 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke 30 maart -> Schijndelsvolk & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Frederike80 & Linneke zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test tussenstand [109 passagiers] -> 5 - 11 - 3 - 0[/quote]
Met de tweeling hadden we de handen vol, dus lekker gewacht tot ze 3 jaar waren en toen weer aan de klus gegaan. Er zit op 6 weken na 4 jaar tussen de tweeling en de jongste. In eerste instantie wilden we tussen nummertje 3 en 4 ook een wat kleiner leeftijds verschil [2/2½ jaar], maar omdat m'n mannetje weer is gaan studeren leek ons dit geen goed idee. Het heeft zo z'n voor en nadelen. Ik vind het prima zo. Lekker weer alle tijd voor de kleine strakjes, meiden gaan dan bijna alle 3 naar school.
mijn mannetje is 22 en ik ben 20. en we zijn 8,5 maand samen en wonen nu 4 maanden samen. we kennen elkaar wel al 3 jaar! ik denk dat ik morgenvroeg ga testen of zondag ligt eraan of de klachten toe nemen ja of nee! xxxx
Ja de hadden me gister al lastig gevallen, bleeh! En nu valt me nod nog een keer in maart. We zijn vanmiddag bij de HA geweest. Mannetjes sperma gaan ze onderzoeken en dan gaan we naar de gyn. Afwachten dus en gewoon door klussen
vind het wel lekker heb hem 3 x gevragd en de 3e keer zei hij ja dus heb me moeite moeten doen! maar oke......we zijn wel nog jong maar weten wel dat we het graag willen. mijn oma was 17 toen ze mijn ma kreeg en mijn ma was 20 toen ze mij kreeg dus..........wel erg grappig! xxx
zat even te kijken mocht ik nu zwanger zou zou ik uit komen op 3 weken en 4 dagen nu whahaha wel grappig
wat gaan jullie vandaag ng doen?wij gaan vanavond uit eten rond half 8... heb hoofdpijn,veel plassen gevoelige borsten en een vol/misselijk gevoel...... bah....... mijn vriend zegt dat we morgen gan testen dus......
@dani spannend dus morgen voor jullie. we gaan vaonad niet veel doen ben alleen manlief is werken morgen hebben een verjaardag van een meisje die 1 jaar wordt
je moet dus wel met ochtendurine testen he....? voel me niet echt lekker.....denk dat ik morgen uitslaap.... zou een van de zwangere mijn vraag kunnen beantwoorden over het cervix slijm....hoe is dat nu nu jullie zwanger zijn...sorry voor de vraag! xxxx
@Dani86 ... vanavond begint Lost! Ik ben dan weer eventjes zoet. Zo eventjes patat halen, mannetje is inmiddels thuis.
blijven er nog mensen of gaat oiedereen weg. en je kan toch ook nu testen je hoeft met de testen van tegenwoordig toch niet perse smorgens