Klopt kan nu ook hoor. Even niet te veel drinken en je plas eventjes ophouden. Wil je gaan testen dan?
hihihihih nee ik test gwoon morgenvroeg......voor de zekerheid....als mijn mannetje erbij is......we gaan over uurtje eten dus.....
ik had even een vraag......ik was net bij symptomen aan het kijken en daarstaat troebele urine ook bij hoe moet ik dat opvatten?zit er rotzooi bij of......? sorry maar ik weet het niet (ben blonT)
Oh ja meiden, ik leg het eventjes aan jullie voor! Ik gebruik sinds dag 11 ovutesten, en de laatste 4 dagen heb ik met CB getest. Nu gaf hij op dag 15 2 vrij dikke strepen, maar niet even dik. Ik dacht dan wordt hij op dag 16 wel net zo dit als de controle streep... maar niet dus . Moet ik nu die van dag 15 als een positieve test beschouwen? Dat ik dus de LH-piek heb gemist zeg maar? Ik heb er een foto van staan in mn album, willen jullie er even naar kijken?
Sorry was ff weg ik heb niet echt slijm maar wel witte afscheiding Veel plezier vanavond Morgen veel succes ik ga duimen voor je
denk dag 15 @roses. ga denk weekend testen met een dipstick test!zit dan op 9 dpo met gemid 11 dpo afgelopen 4 cycli duim duim duim meiden voor allemaal!
dag 15 is dan inderdaad een positieve test geweest!raad je aan als je de volgende keer testen gebrukt en je hebt een positieve test er 2 op een dag te doen! troebele urine ga ik eens in de gaten houden....daar ik nu weer moet! alvast bedankt voor de snelle antwoorden xxxx
Bedankt dames! @dani86 ja ik had er twee gedaan, ook nog de strips van matcare, maar die kleuren nauwelijks! Dus die koop ik niet meer.... Mocht het volgende cyclus nog nodig zijn, dan koop ik er nog digitale bij, lijkt me toch wel handiger. @usMommy, ik heb geklust op dag 11-12-13-15-16, ik hoop dat het genoeg is en dat het raak is