Bij mij was het zo dat FF eerst mijn ei aangaf op dag 12 en nu dus op dag 14. Ik teste dag 12 en 13 positief met ovu-testen. Ik vond zelf dag 12 erg vroeg maar dacht ok zal wel. Ik kreeg dag 13 en 14 last van ovulatie steekjes. Dus mijn eigen gevoel klopte wel maar FF was even van slag. Heb iets van 3x mijn banner aangepast hihihi Beetje rare ronde dit
@ USMommy: Ik heb nog niet getest. Dacht gisteren echt dat ik ongesteld ging worden. @la Femme: Ik weet niet of het een innestelingsbloeding zou kunnen zijn. Na hoeveel dagen kan dat maximaal? Weet iemand dat?
@usmommy jeukene de huid, slijm, moe , vaak plassen rommelende darmen. koud hebben. pijnlijke tepels.
@ Fem: Spannend meid. Zou een heel aangenaamde verrassing zijn...Maar het belangrijkste is, dat je gewoon een beetje weet waar je aan toe bent. Kom je gezellig bij ons in maart nu februari op is? @ Marleen: volgens mij vindt het plaats tussen de 5-7 dagen na bevruchting.
@La Femme: Ik pendel een beetje heen-en-weer, jullie zijn natuurlijk ook alweer op de wachtbank beland, dus ik vind het net zo spannend worden als jullie (nouja, jullie hebben wel iets meer spanning! )
De innesteling gebeurt deze week [week 3 na menstruatie]! Het eitje en het zaadje hebben elkaar gevonden in je eileider en beginnen aan hun reis naar je baarmoeder, dit duurt ca.5-7 dagen. De celsplitsing is al in volle gang. Als het eitje zich heeft ingenesteld heet het een blastocyst en is dan ongeveer 0.1-0.2 mm groot.
@ Fem: Ik vind het ook spannend en ook altijd voor iedereen. Ik gun het gewoon iedereen, maar mezelf natuurlijk ook wel een beetje. Ik moet alleen nog zo lang wachten. Ach ik moet niet klagen. Jij zal het wachten wel al lang beu zijn...sorry
@la Femme: Mijn eitje heb ik denk ik rond 15 februari gehad. Het is dus nu te laat voor een innestelingsbloeding lijkt me (14 dagen later). @Roses: Ik weet niet wanneer ik ga testen. Heb zelf nog wel het gevoel dat ik wel echt ongesteld ga worden. Wacht dus nog zeker een paar dagen af met testen.
@ Marleen: Ja dat is wel een hele lange weg dan. Maar toch hoor je ook nog wel eens dat er meiden zijn die vaker last hebben van wat bloedverlies. Door het opruimen van het lichaam enzovoort..Ik lees het vaker. Dus we houden gewoon de moed erin. Wie weet..
USMommy: Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Wacht het voorlopig maar even af! In ieder geval dit weekend niet.
ik wacht ook zekers te weten het weekend af en misschien toch wel zeker tot over 8 dagen pas dat ik toch me langste cylus maar aan houd ook al was dat eenmalig