ja haha! kindje op komst: ik was toch benieuwd. Ze hadden bij mij wat kleine cystes aan een eierstok gezien, dus ben bang dat mn ei aan die kant niet springt. Als ik zo lees op internet is het niet wisselend dat je eitje springt. Dus de ene keer rechts en dan weer links. Hij kan ook van dezelfde eiderstok komen als de maand daarvoor.
nee als ik morgen niet ongi wordt gooi er zondag een testje tegenaan denk ik....dan is mijn mannetje ook thuis namelijk ik vindt het al spannend dat ik niet ongi ben geworden dat wordt een teleurstelling straks
ga maar weer eens ff naar beneden, anders wordt mannetje boos dat ik teveel achter de compu zit haha dooooei
weinig eigenlijk...wat krampjes onder in mijn buik, moe maar dat ben ik al een aantal dagen en met vlagen wat weeig...maar dat zijn allemaal dingen die ik rond mijn ongi ook heb...dus ik vind thet zo moeilijk...wil mezelf er niet helemaal dol mee maken
http://www.pbs.org/wgbh/nova/miracle/program_adv.html Hoi ik weet niet ofdat ik hem mag plaatsen maar het is echt een mooie docu. Veel plezier ermee. jennie72
haha wat kletsen jullie veel zeg! @julie123 gefeliciteerd! Geniet er lekker van @la femme, mag ik ook op de lijst? Mijn NOD is 16 maart. Ik had ook altijd het gevoel niet zwanger te kunnen worden maar vorige maand heb ik een foute innesteling gehad (3 posi testen, en toch ongesteld geworden) en sindsdien is het gevoel van zwanger te willen worden nog eens 100x versterkt . Ik hoop dat ik dan ook gauw weer zwanger mag zijn, samen met jullie! @suiske, balen zeg van je ongi! Ik wens je deze ronde veel succes!
tjee wat vertellen jullie veel hahaha kan het haast niet bijhouden. Julie van harte gefeliciteerd en geniet ervan, en johanna heel veel succes we duimen voor je