@ Diddl: dat is ook wel zo, maar ik was toen al zwanger. En heel onzeker. Ik heb echt pas in de laatste maanden kleine kleertjes durven te kopen. Het kamertje had ik al wel. Ik wa sgewoon onzeker, beetje bijgelovig ofzo...
hallo dames, vanavond na 3 dagen overtijd toch ongesteld geworden, dus ik kom jullie in maart vergezellen! zal niet heel veel mee praten de eerste weken maar tegen de tijd dat ik weer ongesteld moet worden ben ik er weer! liefs marieke
@naomi33 ... ik had deze keer ook last van bloedpropjes en slijm tijdens m'n ongi. Schrok er ook van ... heb ik anders nooit. Geen idee wat het is.
Wel goed voor je bankrekening. Zodra ik wist dat ik zwanger was, ben ik beide keren meteen gaan sjoppen .... heerlijk. Een vriendin van me had hetzelfde als jou. Pas de laatste maand durfde ze leuke dingen te gaan kopen. De wagen en kamer moest ze van haar vriend uitzoeken, anders had ze daar ook nog mee gewacht. Zelf snapte ze het ook niet ... maar haar gevoel zei gewoon nog niet doen. Ze had al wel eens een miskraam gehad in een vroeg stadium.
ja diddl ik heb het anders ook wel maar nu was erger bah echt vies ik heb nu trouwens niks meer helemaal niet meer ongesteld terwijl ik normaal toch wel 6 a 7 dagen ben raar heel erg raar
Ik zou nu wel wachten denk ik tot na bijv. een week of 10 a 12. De vorige keer ging het mis na 8/9weken en toen had ik al hele schattige sokjes gekocht. Die hebben uiteindelijk een symbolische begrafenis gekregen op een mooi plekje in het bos
hoi hoi dames ik mag nog bij jullie blijven deze maand 29 maart is mijn nod maar ik heb een beetje slecht nieuws gehoord misschien dat jullie even naar temp kaartjes moeten kijken liefs een verdrietige tijgertje23