Goedemorgen dames!Helaas helaas,vanochtend negatief getest en ik begin ook ongesteld te worden... ff kl*te maar ja..Op naar ronde 4 alweer..En m'n pendel is ook niet uitgekomen.Ben wel weer precies 29 dagen,dus wat dat vorige cyclus was,5 dagen overtijd,geen idee.Ik maak met de berekening dus weer gewoon 29 dagen.Wist ook niet wanneer mn ei precies was,en ben ziek geweest,dus niet altijd evenveel geklust..*zucht*..Ach nieuwe ronde..nieuwe kansen..iedereen succes verder!en een fijn weekend!
Goedemorgen, Nog niemand hier? Ten eerste allemaal ontzettend bedankt voor jullie lieve berichtjes. Onze hond was niet echt ziek, maar oud, doof, blind en liet haar plas lopen. Ook haar levens lust was weg. dus zijn we na lange tijd uit eindelijk tot deze beslissing gekomen. Ben nog steed een beetje verdrietig, maar ja we gaan gewoon maar door. Ten tweede, Julie123 van harte gefeliciteerd SUPER meid. Ik denk zelf deze maand niet zwanger te zijn heb echt nergens last van. Liefs essiee
@la femme, bedankt dat ik ook op de lijst mag wat hebben jullie gister veel gekletst zeg, ik ga het eventjes bijlezen!
goede morgen dames. @Yvetje1982 bale meid en vanmorgen had ik weer zo'n witte slijm die rekbaar is. nu maar hopen dat het een goed teken is
heb vanmorgen mijn derde ovutest gedaan en nog geen LH-piek. volgens mijn banner zit ik nu 3 dagen voor mijn eisprong. stel dat ik die ook over 3 dagen heb, komt mijn LH-piek daar dan 2 dagen voor (morgen dus)? ben een beetje ongeduldig geloof ik....
Haha,je bedoelt April Ik zat al in Maart..4Maart.Bedankt allemaal voor het medeleven,ik duim natuurlijk nog voor jullie! [-o<