Sorry,ik let niet op mijn afscheiding.Ik weet wel dat er vrouwen zijn die dat doen,maar ik vind het vies.. sorry..
Ik heb de laatste dagen ook een paar keer gehad, wit slijm. De vorige keren dat ik het zo vlak voor mijn NOD had, was het ook wat bruinig (sorry voor de info ) en dan werd ik binnen twee dagen ongesteld. Ben heel benieuwd wat het dit keer gaat brengen, heb gisteren helaas negatief getest...
Goedemorgen dames! @ Sjaantje, als je een positieve ovutest hebt, komt je eisprong binnen 24 tot 36 uur... dus is echt vlak ervoor. Heb gewoon geduld, die positieve ovutest komt wel... Succes ermee! Hier zit ik ook te wachten tot ie komt... de streepjes zijn nu iedere dag erg licht, maar ze zijn er wel.... hoop dat ze snel donkerder worden. Groetjes Jelske
goedemorgen dames, ik kwam even kijken fo er nog goed nieuws was maar helaas geen goed nieuws. Balen Yvet jammer van je pendel. ff k*t voelen hoort erbij maar kop op door naar de volgende ronde. Ik ga er meteen weer vandoor moet ff douchen en dasn naar mijn schoonzus toe. Ben er eind van de middag weer. dus niet te veel typen anders moet ik zoveel terug lezen tot later
ik heb vanmorgen getest............................................ en negatief...................:'( aaaaaaaaaarrrrrrrgggggggggggggggggg
Nee ik heb nog niet getest. Maar donderdag had ik ineens een klein beetje roze afscheiding en een beetje bloed. Dus ik ging er vanuit dat ik ongesteld zou gaan worden. s' Avonds weer een beetje. Maar gisteren de hele dag niks te zien?! Dus ik wacht nog maar even af of het toch door gaat zetten. Vandaar dat ik wacht met testen.
dank u meiden! nu jullie nog he trouwens dokter heeft inderdaad nog gebeld gisteren om te bevestigen dat ik zwanger ben!
Ik weet niet meer of ik je al gefeliciteerd had,maar anders nogmals lekker he al die bevestigingen, geniet er van