laten we anders afspreken die mensen die gaan testen dat we allemaal maandag ochtend gaan testen als je niet ongi bent
@Dani86: Wat jammer meid. Had zo gehoopt dat dan in ieder geval 1 van ons twee positief zou testen. Echt balen. @Irene: Wat rot van je baan. Heel verstandig wel denk ik om te wachten als jullie jouw salaris echt nodig hebben. heel veel ucces met zoeken en hoop je gauw weer terug te zien.
@tijgertje23 Kl*ten meis! Hopelijk gaat de clomid zijn werk doen Jong aan de medicijnen geeft niks hoor, zoveel meiden hebben dat. Ik zit al 10 jaar aan zware medicijnen. En meid als je daardoor dadelijk een klein wondertje mag hebben ben je het snel vergeten @Chrissie en Yvetje1982 Balen meiden en suc6 deze ronde @Irene82 Sterkte meis Liefs Angèl
Nou.. ik kon het toch niet laten om te testen, maar negatief. Zat er ook wel een beetje in. Nu dus maar afwachten wanneer ik ongesteld ga worden. Hoop dat het niet te lang gaat duren.
Jammer Marleen maar nu kun je je zinnen wel weer ff op iets anders zetten die onzekerheid is ook niets