NOD Maart 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door morgaantje, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Ik ga er trouwens ook vandoor... ik spreek jullie morgen weer!

Liefs jollie

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @ik ga er ook vandoor ff lekker warm douche pakken.fijne avond meid!tot morgen!

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hoi is er iemand? :p

4. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    ja ik ben er nog

maar denk dat niemand er is

liefs Tijgertje23

5. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Goeiemorgen meiden

wow wat heb ik weer wat bij te lezen maar dan is wel gezellig als jullie zoveel kletsen haha...wij beginnen vandaag lekker al met om de dag te klussen zodat we er goed klaar voor zijn haha :oops:
    Veel succes iedereen deze maand en minimaal de halve lijst moet zwanger worden niet?

Groetjes Dimmel

6. lima

lima Actief lid

10 jan 2007
    173
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Ben gisteravond ongesteld geworden. Dit was m'n eerste cyclus na de pil, dus ben wel blij dat ik niet een eeuwigheid op m'n ongesteldheid heb moeten wachten. De eerste cyclus telde 27 dagen, best netjes :D.
    Nou ben ik wel benieuwd wat jullie zouden doen:
    Eigenlijk had ik vandaag ongesteld moeten worden, maar ik werd het dus gisteravond om 23.00 uur. Zouden jullie dan met een cyclus van 27 of 28 dagen gaan rekenen? :(

Groetjes Lima.

7. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    goedemorgen

lima
    ik zou 28 dagen aan houden
    zekerheid voor zijn he

hier is het zo goed als bijna weg :evil:
    dus dat gaat goed wel erg snel maar ja
    op naar een nieuwe klus ronde

meiden allemaal heel veel succes

gr maria

8. lima

lima Actief lid

10 jan 2007
    173
    0
    0
    En zou ik dan vanaf gisteravond rekenen of vanaf vandaag? En dan dus met 28 dagen cyclus...

Groetjes Lima

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen meiden!

@dimmel ja we hebben weer wat afgekletst hihihihi

@lima, wat fijn hoor dat je eerste cyclus lekker normaal is ,ik zou nu 28 dagen aanhouden meid!

10. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen,

lima ik zou gisteren aanhouden als 1e dag.

11. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Goedemiddag allemaal...

Bij mij zijn de duiveltjes ook al ver weg... ook erg snel vind ikzelf.. maar goed kunnen we al lekker vroeg aan de klus :p

Lima ik ben ook in de avond laat geworden en ik pak dat gewoon als eerste dag... want ja ze zeggen de dag dat je helder rood vloeit moet je tellen als eerste dag.

We gaan voor een volle lijst de komende maand he dames... zodat we van de zomer niet meer alleen in het warme zonnetje zitten :D

Liefs jollie

12. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Hoi allemaal, Goedemorgen ( voor jullie goede middag) ga ff bij lezen wat jullie allemaal hebben gekletst.

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi meiden is er iemand?
    @jollie ja snel weer weg je ongi lekker toch!succes met klussen deze maand! bij mij duurde de ongi ook maar 3 dagen lekker hoor

14. iris27

iris27 Lid

16 jan 2007
    78
    0
    0
    brabant
    hallo meiden

bij deze sluit ik me aan bij jullie voor de nod maart lijstje
    vandaag na 43 dagen ben ik weer ongesteld geworden
    ik heb afgelopen september 1x de prikpil laten zetten met resultaat dat ik in nov 1x ongesteld werd en daarna helemaal niks meer ja een hele hoop pijn aan mijn eierstokken.
    ik ben een paar x naar het ziekenhuis geweest imv de pijn
    lang verhaal kort te maken vanochtend zijn na 43 dagen de :evil: gekomen. voor al dit had ik altijd een cyclus van 28 dagen dus met goede hoop hou ik me daar nu ook weer aan vast.
    op goed geluk en vingers gekruist dat de :evil: na deze x niet meer terug komen maar dan met een goede reden dat er een klein mensje in me groeit..... dit is wat ik voor jullie allemaal hoop succes allemaal deze maand.

groetjes
    iris en paul

15. loont

loont Lid

28 jan 2007
    12
    0
    0
    administratie
    heb net een test gedaan ,maar die ,was negatief :( :evil: ,maar ben nog niet ongesteld geworden :(
    dan maar weer afwachten he .

16. Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik kom me hier ook melden. Gisterenavond ongesteld geworden. Weet niet of ik hier vaak mee ga kletsen, want vorige week was ik helemaal over de zeik. Maar goed, geloof dat ik me dat vorige maand ook al voorgenomen had... :( Deze maand wel beginnen met ovutesten, eens kijken of dat wat uihaalt.

Oh ja, mn NOD is nu 15 maart.

Groetjes, Linda

17. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    goedemorgen dames!

alls goed hier?
    hoe is jullie weekend tot nu toe?
    ik heb gister na lange tijd ups en downs te hebben gehad en velen gesprekken de vriendschap van mijn "beste" vriendin beeindigt!aan de ene kant voelt het goed en aande andere kant mis ik iets. want ik verlies hierdoor meteen 2 andere vrienden ook maar dat heb ik er dan wel voor over. hoop dat ik dan binnenkort mensen ontmoet die wel "echte" vrienden zijn!

met valentijnsdag komen mijn ouders hier aan! dus wij gaan een drukke week tegenmoet!morgen naar de tandarts :'(
    en vrijdag is mijn mams jarig gaan we lekker uiteten (weet nog geen cadeau!)

wat gaan julie vandaag doen?

xxxx

18. Niet meer actief

@dani86: das niet niks meid! Ik weet niet wat er tussen jullie af gespeeld heeft, maar soms is het idd beter om er gewoon mee te kappen. Dan heb je er allebei niets meer aan en ga je je alleen maar irriteren aan elkaar en ontstaat er ruzie.

Je komt vanzelf weer nieuwe vrienden tegen meid! En hier op het forum heb je er anders ook genoeg! Das misschien anders als in het eggie, maar als je iets kwijt wilt kun je hier altijd terecht!

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Goede morgen meiden!

Welkom meiden!

@Loont je bent 1dag overtijd,wie weet over een paar dagen nog een keertje testen?hoeveelste ronde is het van jou?

@Linda jammer hoor! wie weet hier in maart straks allemaal wondertjes!

20. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    thanks linda....doet me goed!
    het is zo dat er 1 jongen is bij gekomen in de vriendengroep en zij nu alle tijd en aandacht in hem steekt en alles van 1 kant kwam. heb haar al 3/4 x erop aangesproken en het de laatste 2 weken een afwachtende houding gehad in de hoop dat zij eens zou komen om af te spreken ofzo maar helemaal niks en gisteravond had ze weer met hem afgesproken dat was voor mij de druppel!

xxxx

Deel Deze Pagina