@dani: heb het zelf ook meegemaakt met een vriendin. Ik dacht op een gegeven moment: en nu zal ik eens afwachten hoe lang het duurt voordat zij contact opneemt. Das nu al zo'n 1,5 jaar geleden haha... De laatste tijd spreek ik haar weer heel af en toe, maar heb er geen zin meer in. Plus dat mn man zegt dat het echt stukken beter met mij gaat nu ik haar niet meer spreek en dat vind ik zelf eigenlijk ook! Maar nooit leuk natuurlijk als er iemand tussen jullie vriendschap komt te staan!
Goedemiddag dames... ik kom ook nog eens ff kijken... Nieuwe dames welkom... helaas als de vorige ronde geeindigd is met 'tjes, maar hier gaan we voor een maand vol met november mamma's... @dani.. wat vervelend zeg dat met je vriendin... maar zoals linda al zegt, soms is het beter om nieuwe wegen in te slaan om een fijne toekomst te garanderen. Hier gaat vanavond het klussen van start ... me mannetje weet het nog niet... dus die zal blij verrast zijn straks Liefs jollie
Hallo allemaal Ik mag me denk ik ook bij maart aansluiten. Weer voor eerst ongestelt geworden na mijn miskraam. liefs Ayse
Wat erg jammer van je miskraam! Maar in ieder geval van harte welkom hier. Ik hoop voor jou dat je snel zwanger bent... en dat je er dan van mag blijven genieten! Liefs jollie
hier een saaie zondag alelen vanavond komt een vriend van ons om een spel te spelen morgen naar de tandarts en daarna he ik vrij mijn mannetje moet dan werken! het is makkelijk gezegd om die weg in te slaan daar ik die vriendschap al met haar voor 7 jaar heb en dat is niet niks! het doet me toch wel pijn! maar wil vriendinnen uit de buurt die ook eraan willen werken en waar het van 2 kanten komt! wij zijn allang aan de klus maar niet meer op vaste dagen we zien het wel! xxxx
Kom hier even kijken hoe het met de meiden van "gestopt met de pil is"..... jammer dat ik jullie niet meer direct spreek maar even moet zoeken..... hier alles goed... morgen weer naar de VK.....
brigitte spannend weer die controles heel veel plezier morgen zie dat er ook dames bij zijn gekomen balen zeg heel veel succes deze ronde hier zijn ze de kast weer in hihi dus we kunnen weer rustg aan de klus meiden allemaal heel veel succes
hier ook een saaie zondag.. wij zijn vorig jaar oktober gaan samenwonen, net daarvoor afgelopen zomer waren we net verhuisd ( györgy mijn zoontje en ik) dus er moet hier nog het een en ander veranderd worden. dit huis is stukke groter dan mijn oude huis dus moet er hier en daar nog wat extra kasten bij komen en dat was zeker het geval toen paul en ik gingen samenwonen. Dus nu met de drukke dure maand achter de rug kunnen we eindelijk aan de slag slaapkamer verbouwd berging de logeerkamer die straks de babykamer word moet aan gepakt worden. Dus vandaag was het kasten in elkaar zetten kast verschouwen naar berging en verders lekker relaxen. En nu is mijn manneke bij mijn buufke de dvdrecorder aan het aansluiten györgy is lekker op zijn kamer aan het spelen en ik ben de geweldige film in her shoes aan het kijken met cameron diaz.. thats it meer doen we niet vandaag hahaha 2e dag van mijn menstruatie en het vloeien valt wel mee ik had het erger verwacht na zo lang te hebben moeten wachten. nou meiden ik ga even verder de film afkijken liefs iris
hier ook een saaie zondag.. wij zijn vorig jaar oktober gaan samenwonen, net daarvoor afgelopen zomer waren we net verhuisd ( györgy mijn zoontje en ik) dus er moet hier nog het een en ander veranderd worden. dit huis is stukke groter dan mijn oude huis dus moet er hier en daar nog wat extra kasten bij komen en dat was zeker het geval toen paul en ik gingen samenwonen. Dus nu met de drukke dure maand achter de rug kunnen we eindelijk aan de slag slaapkamer verbouwd berging de logeerkamer die straks de babykamer word moet aan gepakt worden. Dus vandaag was het kasten in elkaar zetten kast verschouwen naar berging en verders lekker relaxen. En nu is mijn manneke bij mijn buufke de dvdrecorder aan het aansluiten györgy is lekker op zijn kamer aan het spelen en ik ben de geweldige film in her shoes aan het kijken met cameron diaz.. thats it meer doen we niet vandaag hahaha 2e dag van mijn menstruatie en het vloeien valt wel mee ik had het erger verwacht na zo lang te hebben moeten wachten. nou meiden ik ga even verder de film afkijken liefs iris
@dani oh das niet zo best wel jammer maar het zal wel beter zo zijn....weet niet waar alles over ging maar als iemand een vriendschap beeindigt zal er een goede reden voor zijn en denk maar gewoon positief erover ik weet dat het niet leuk is... wij gaan vandaag lekker uiteten hebben we allang niet meer gedaan en hebben ook geen zin om te koken maar verder eigenlijk niets...
Hoi Meiden! en welkom nieuwe meiden in het nod maart! zo lekker weer rust in huis vanavond,vandaag visite gehad en eters dus de halve dag in de keuken gestaan, Hoe is het hier?Wat rustig!
hallo allemaal! ik kom even mijn banner checken,en zie dat jullie weer heel gezellig aant kletsen zijn nadat ik vorige maand eigenlijk alleen maar hiermee bezig was doe ik het deze maand rustig aan op het forum hopelijk gaat de maand dan sneller... ik hoop op veel ++++ deze maand!
@franklin ja we gaan voor veel ++++ hier! en ja af en toe is het wel goed om je even af te zonde van dit forum dan gaat de tijd voor je gevoel wel verder ja.
Hoi allemaal... ben ik hier ook weer even... Hey brigitte leuk dat je toch nog ff komt kijken hoe het met ons gaat... kzie dat bij jou alles goed verloopt... leuk zeg weer naar de verloskundige... zie je je frummel weer! Lekker blijven genieten.. @ dani... ik weet het het is nooit leuk een vriendschap beeindigen.. kheb hetzelfde ook meegemaakt met mijn toendertijd allerbeste vriendin.. wij waren al heeeeeel erg lang vriendinnen... maar opeens was het over... het deed me wel pijn... maar toen een goede beslissing geweest... nu een paar jaar later ben ik toch wel weer benieuwd naar hoe het met haar is... misschien gaat het bij jou over een tijdje ook weer beter... je weet het maar nooit.. Ik hoop voor jou dat het deze maand wel raak is... klus gewoon wanneer je er zin in hebt... het moet toch ook een liefdesbaby worden... en misschien dat je er deze keer dan ook niet zo veel mee bezig bent ik wens je in ieder geval al het geluk van de wereld toe! Ik d8 vanochtend hey de duiveltjes zijn weg... en nu ineens bloed ik weer helder rood... ik vind het maar raar... zo niks en zo begint het weer... wie heeft dat ook gehad? liefs jollie
@jollie ja raar dat je nu ineens weer rood bloed,ik had het maar echt 3 dagen en was echt over,dus helaas heb ik er geen ervarigen mee.had je echt maar 1 dag helemaal niks?
nou niet echt een hele dag niks... vanochtend niks en vanmiddag ook niet... wel nog wat lichts bij het afvegen maar meer ook niet en toen ging ik daarstraks weer en had ik bij het afvegen weer heel veel helder rood bloed... Achja het zal er dan maar bijhoren... of dan wordt me ongi misschien toch nog heftiger...oowh ik hoop het niet natuurlijk! Liefs jollie
@jollie zoals jij het nu zegt herken ik het wel,dat heb ik wel vaker ook met pil gehad,dan had ik wat jij zegt sochtend en smiddags niks alleen heel klein beetje bij het afvegen en dan savonds gewoon weer goed rood vloeien. maar dat komt wel vaker voor dus geen zorgen hoor meid,maar 3 dagen was wel lang genoeg he
ja potverdrie... die duiveltjes spelen ook zo graag he ... Kheb de vraag ook nog ff bij nod februari gezet.. kijken of nog meer meiden dat herkennen... Achja het zal ook wel niet erg zijn hoor... alleen erg dat ik nu weer wat langer moet wachten met klussen! en hoe is het bij jou?