zo lekker productieve dag gehad vandaag allebei de auto's gewassen konijn verschoond in de tuin gesnoeid helemaal goed dus was lekker weer vandaag, had helemaal voorjaars gevoel!
He meiden, vraagje. Een vriendin van mij zegt dat het bij het uitvoeren van een zwangerschapstest het niet uitmaakt of je de dop erop doet tijdens het wachten of niet. In de test die ik gedaan heb staat dat dat wel moet (ook gedaan) Iemand een idee of dat uitmaakt? Is t dan sneller zichtbaar ofzo?
hey dames ik ben er ok weer....we waren naar de woonboulevard....als we gaan verhuizen moeten we nieuw bed kopen dus eens even gekeken wat het kost.......daarna nog met ons 2tjes dvd gekeken. hier is mijn ongi nog altijd niet te bekennen.........denk als ik woensdag niet ongi ben ik ga testen........ wat gaan jullie vandaag eten? wij speklappen,aardappelpuree en sla......
dmes gefeliciteerd die zwager zijn leuk hoor. IK moet wachten tot morgen om te testen spannend hoor....
@Chrissie, misschien voor de zekerheid dat er dan geen andere vloeistof bij kan komen ofzo of dat je hem ergens in legt. weet het eigenlijk ook niet
Nee, ik ook niet.. En was wel benieuwd, zal idd wel met vermengen met water ofzo te maken hebben. Kan me nl niet voorstellen dat het verder uit kan maken, HCG is HCG lijkt mij..
@ Dani, en iets leuks gezien best prijzig allemaal he wij eten steak aardappel en wortelen en doperwten. Ik steak rijst en wittebonen in tomaten saus
we hebben een slaapkamer gezien helemaal compleet 1140 euro.........pffffffffffffffff.......ben al blij dat als ik zwanger zou zijn we al de babykamer box wagen kleertjes enz hebben allemaal 2e hands maar ziet er nog nieuw uit (alleen kleertjes nieuw dan)
dat valt dan nog wel mee voor een hele slaapkamer. He dat met zalm vanavond klinkt wel heel erg lekker
gefeliciteerd nieuwe zwanger kwam ff spieken helemaal te gek. Meiden op de wachtbank niet opgeven hoor. strooi nog wel ff