dank je ik heb wel eens gehoord dat als je aderen zichtbaarder werden in je borsten dat dat ook een teken zou kunnen zijn klopt dat?
hmm dan hebben we er een syptoom bij. lopen sinds gister twee hele dikke aderen richting mijn tepel die je nu heel erg goed ziet. ik heb dit nog nooit gehad. zelf als je in de spiegels staat kun je ze zien lopen. echt heel vaag
zat vanmiddag op de scooter vette steek in me buik.... en typte vanmorgen nog dat ik nergens las van had...maar goed is afwachten wat het gaat doen! Vanavond lekker met mijn mannetje film kijken maar eerst dadelijk op sbs6 25 emotionele tvmomenten.... en jullie? gaan jullie nog wat speciaals doen?
hallo allemaal gefeliciteerd dames die zwanger zijn, en voor de rest kop op wij komen ook xtje aan de beurt . Maar heb een vraagje wie kan mij vertellen wat dat pendelen precies is en wie het voor me kan doen ben wel heel erg nieuwsgierig geworden en lijkt me leuk om het te laten doen dus !
merk wel dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden pfff Nou ga maar weer op naar eind maart
voor mij word het toch weer spannend heb helemaal nergens last van, nog minder als vorige maand..?vorige maand had ik al enkele dagen voor mijn NOD bruin slijm. heb ook nu nergens last van.( gelukkig maar want het was niet echt fris) ik weet niet wie het vroeg van de anderen, maar inderdaad aders over je borsten is een teken dat je zwanger kunt zijn.. dat is echt wat ik dus iedere morgen controleer..
ik moet nog 5 dagen wachten en dan heb ik mijn vruchtbaarste tijd weer nou maaar afwachten of het dit keer wel gaat lukken want dit is de 5 mnd . wie weet zijn er meer die ook rond september zijn gestopt met de pil?
ik moet eff klagen... ik heb zo'n last van mijn darmen..het lijkt wel of alles stil ligt...mijn buik is opgezet en ik voel me compleet verstopt...blugh
Hai meiden, weet niet of het al gemeld was maar vanavond op Canvas deel 2 van "negen maanden geborgen" en op national Geographic "in the womb om 20.00 uur dacht ik.
nee ik had een typ fout gemaakt en slijm moest zwanger zijn..... sorry maar heeft niemand hier een antwoord op? hier is nog niks te bekennen. en als ik uitga van 31 dagen is dat gister geweest en dat is mijn langste cyclus tot nu toe! xxx
@Dani, over dat slijm heb ik geen antwoord. mar denk dat je van de week nog en keer moet testen dan weet je het zeker. heb je al bij eerste symptonen gekeken?
vanavond peking express leuk kijke wie er nu uit moet hopen dat de dames erin mogen blijven lig helemaal oin een deuk door hun wie kijkt dit nog meer? vor ons wordt het trouwens zappen tussen de Pfaffs en peking express