@jollie ja das wel jammer dat je dan moet wachten met klussen kan het me wel voorstellen. Het is hier goed hoor gewoon om de dag proberen te klussen en er van genieten!,en voor de rest proberen(wat natuurlijk moeilijk is)er niet te veel mee bezig te zijn
Ik had me dat ook voorgenomen... er minder mee bezig zijn... maar het is ook zooooo gezellig hier... Ik merk wel dat ik er nu minder mee bezig ben dan voordat ik ongi moest worden... misschien als ik weet dat me ei is geweest dat het dan weer erger wordt... je gaat dan weer op alles letten enzow.. Gelukkig heb ik de komende weken wel goede afleiding. Ik moet namelijk afstuderen en daar heb ik toch wel me handen vol aan... dus ik hoop dat het me in ieder geval wat afleiding geeft!
jollie ik had het ook deze maand. 3dgn gewoon normaal ongi..daarna was het over en ineens een dag later weer bloed...ook maar heel ietsje en nu is het al een paar dagen helemaal weg. geen idee hoe het kan.
Misschien nog ff een laatste schoonmaak... kan me wondertje zich deze maand in een schoon kamertje nestelen
@jollie ja de periode na je ei is denk ik wel het ergste.....weer wachten dan.........ik denk dat alle meiden dat wel hebben,en dan kan je hier toch weer even babbelen omdat wij dan toch allemaal dezelfde gedachtes en spannende periodes hebben.... ja het is hier ook veel te gezellig!
heb ik ook hoor Joma...ik merk wel dat ik er deze maand niet zo heel erg mee bezig ben. Maar nu had ik de vorige ronde ook veel meer last van pijntjes en 'rare' dingen die (blijkbaar) bij het ontpillen horen...ik voel me nu een stuk beter. Daarnaast wil ik me ook niet helemaal erin verliezen...ik bedoel we willen het heel graag maar het leven staat niet stil. dus als ik hier zo heel af en toe binnenwip kan ik mezelf ook niet helemaal gek maken *na mijn ei*
Hoi meiden ik ben er ook weer. Ff een break van het dozen inpakken. @ johana Ik ben er deze maand ook minder mee bezig ik denk niet meer bij elk pijntje wat zou dit betkenen enzo.
Ik was toch ook wel gespannen toen ik gestopt was met de pil over of ik wel meteen ongi zou worden. (je hoort allemaal van die horor verhalen van een half jaar geen ongi) Maar eigenlijk vanaf het moment dat ik ongi werd viel er een last van mijn schouders.
@johanna, usmommy ,ik ben er gelukkig ook deze maand minder bezig ,vorige maand meer was de eerste ronde na de pil en dan heb je nog ontpilkwaaltjes enz.En nu voel ik me eigen prima lekker hoor en als je niet zo veel let op wat je voel ,heb je ook niks in de gaten en voel je je gewoon lekker!
@us mommy ja dat had ik was echt wel blij dat ik ongi werd omdat er zoveel meiden er heeeeel lang op moeten wachten! en nu dan een frisse start he meiden!
Gelukkig allemaal lekker ontspannen. Ik zie dat wel allemaal over 6 dagen onze eisprong moeten krijgen!
@us mommy ja ik ook over 6 dagen!of mischien al gehad begin van het weekend echt hele kleine steekjes gehad heel ff maar dus wel geklust om de dag dus kan zijn dat me cyclus nu wel korter is dan 35 dagen,en mischien wel pas over 6 dagen,ik zie het wel .
ja hier ook... kwas ook wel blij dat ik ongi werd... kwas ook al bang voor een lange cyclus... maar goed wie zegt dat de volgende cylcus korter wordt he... kheb zoiets van ik zie het allemaal wel... we klussen gewoon en dan gaat de tijd vanzelf voorbij zullen we dan maar zeggen!
Ja hier ook je weet niet wat je lichaam nog voor je inpeto heeft. Wij klussen gewoon als we zin hebben ga het nog niet verplicht op de dag doen. We zien wel waar het schip strand. Misschien dat het daarom ook wat relaxter gaat.
Ja er niet teveel op fuccussen onze tijd komt vanzelf wel,en hopenlijk binnenkort en anders ietsje later.
Fijn om te horen dat er meer zijn die er minder mee bezig zijn. Ik bedacht mij dat gisteren ook. Ik begon zelfs te twijfelen of ik het echt wel wil. Ik heb namelijk nu echt zoiets van; als het nu gebeurt zou het leuk zijn, maar als het nog een paar maanden moet duren vind ik het ook niet erg. Herkennen anderen dit? Of moet ik mij echt gaan afvragen hoe groot mijn kinderwens is?
@visjes het komt wanneer het komt zeg ik dan maar tuurlijk willen we ook een zwangerschap en een wondertje maar ik ben er wel nuchter in,ze zeggen toch vaak je moet er niet teveel mee bezig zijn is ook niet goed ,en toch blijven de gedachten er stiekem toch hihi dus we zien wel he!het is leuk als het nu gebeurd maar duurt het nog ff is het ook leuk,het moment wanneer maak niet uit,je kan het toch niet plannen wanneer jij tijd is?