even over dat slijm ik had dat wel heel erg toen ik in verwachting was van ons eerste, toen wist ik nog niet dat ik zwanger was,en het leek net of je ongi word.
heb ik bij mn vorige zwangerschap ook gehad constant het gevoel alsof je ongi moest worden en een wittige afscheiding
Heey Meiden, Ik zit ook nog in de wachtbank. Heb a.s. 7 maart mijn NOD, heb sinds vorige week last van misselijkheid, oprispingen,maagzuurbranden, last borsten(mega tepels met witte pukkeltjes erop), moe en buikpijn. Ik heb in dec. een miskraam gehad dus toen heb ik al gevoeld wat je symptomen kunnen zijn. Ik spits me er niet op, maar door die symptomen die ik constant heb denk ik er constant aan. Gefeliciteerd aan alle zwangere.... Hopen dat er inderdaad meer mogen volgen. x leeuwinnetje
ohhhh sorry meis, dat zijn echt van die k u t dingen.......ik heb het zelf nog nooit meegemaakt,maar het lijkt mij vreselijk,
Het is ook vreselijk en daar komt nog eens bij dat ik nog eens 6 weken ermee rond heb gelopen met tabletten proberen op te wekken enz na de hand denk ik gewoon zeker te weten dat ze geen plek hadden voor mij wrk zelf ook in het zh en het zat over vol bij gyneacologie
Jah doet me ook steeds nog veel verdriet hoor Komt bij mn zus is 4 weken geleden bevallen en mn schoonzus ook dus wordt je weer even met je neus op de feiten gedrukt ben overgens heel blij voor hun hoor maar doet heel veel pijn En die tabletten ik raad het niemand aan heb ze 2 keer over gebruikt en 2 keer over 8 uur lang weeen gehad voor niets
Dag dames hoe is het hier... met mij niet zo lekker, kheb gewoon de hele dag al last van een soort raar/misselijk gevoel in mij en ook soms boeren. voel me er niet zo geweldig lekker bij enne er was iemand die wat schreef over aderen... ik heb er een naar me tepel lopen maar is maar op een (.) echt vreemd... al vanaf begin deze week. Achja nog ff wachten he dan weten we meer!?
die aders heb ik nu ook en net ongi geweest dus jah moeilijk om te zeggen hoe en wat wat ik wel weet is dat ik toen enorme pijn had in mn borsten en ze voelde aan als silliconen tieten
zijn dr ook mensen die roken nu terwijl ze zwanger proberen te worden Ik rook nl wel maar zal als ik het weet acuut stoppen
Hmmz heb ook last van me boobies, alsof ze gezwollen zijn en alsof er naaldensteekjes in me prikken... jammer dan zal het misschien wel met een naderende ongi te maken hebben, ook had ik net wat gelige afscheiding! achja nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen
ja dat lijkt mij ook echt vreselijk. is het lang geleden of nog kort? als je er liever niet over wilt praten dan begrijp ik dat
denk dat we er allemaal teveel mee bezig zijn maar ieder mens is anders he ik zal voor je duimen dat het wel raak is
Ben er ook weer. Kinderen liggen op bed, visite naar huis ..... rust dus. Het grootste deel is weer geweest ... vrienden met kids komen komende zondagen nog langs. Wordt hier wel wat rustig hoor ... hoefde niet eens zoveel bij te lezen. Geen zwangeren erbij geloof ik. Kom op dames ... we willen meer roze op de lijst.
kan er heel goed over praten was in augustus zwanger en in oktober begon ik met bruin verlies Naar d dokter en die vertelde mij naar een inwendig onzoek van dat ik me nergens druk over hoefte te maken enz maar ik stond erop dat ik een echo wou Mn vriend was er helemaal zeker van dat het vals alarm was maar zelf voelde ik wel dat het niet goed was dezelfde dag naar de gyn geweest en daaruit bleek dat het een week daarvoor mis is gegaan Nou dan wordt je naar huis gestuurd met ff een week afwachten nou het kwam niet tabletten gekregen week later weer komen maar het zat er nog steeds in ..omdat ik steeds bloede wou ze weer een week afwachten zonder tabletten toen weer terug gekomen en weer tabletten gekregen....pff.....week later weer terug toen bleek dat ik de vrucht kwijt was maar dat er nog resten in zaten en toen heb ik met mn vuisten op tafel geslagen en gezegd dat ik gecurteeerd wou worden en dat is uiteindelijk 5 dec gebeurd Sorry voor het lange verhaal
daar hoef je geen sorry voor te zeggen meis, Pff erg lijkt mij dat als ze je nog een week laten lopen terwijl je weet dat het niet meer leeft. Volgens mij stort je dan ff helemaal in Ik wil niet lullig doen...maar nu wij zelf een kind hebben...is alles zo ook anders,..moet er echt niet aan denken om hem kwijt te raken.
heb het er ook heel moeilijk mee gehad nog niet eens de eerste 2 weken je leeft dan een beetje in een roes maar daarna pfff en da iedereen om je heen zwanger heb nu nog steeds wel mn ups en downs maar ja het leven gaat door en we gaan maar weer veel klussen en we zien het wel