@joma: kan me best voorstellen dat het nog onwerkelijk is. dat herinner ik me ook nog wel. Maarre, je testen zijn superduidelijk dus dat zit wel goed
@jollie zou het klinkt goed !duim voor je! ik dacht dat het bij mij ook ontpillen was het was pas 2e ronde! spannend meid maar ik denk dat het goed komt
Ha, die mag ik vast houden. Ga in ieder geval heeeel hard duimen. niet voor jou hoor, wil gewoon gelijk hebben
nee niet voor mij he alles voor het geld hahaha... kheb tot nu toe nog 10 euries ben benieuwd of er 5 bij komen hihihi ... doe het ook alleen voor het geld hoor
Heey meiden Hoe is het hier? Hier lijkt het allemaal een eeuwigheid te duren! Vandaag met een vriendin (26 weken zwanger) naar prenatal en babydump geweest! Maar het begint steeds zwaarder te vallen als je daar naar binnen loopt ! Pff en dat te bedenken dat we 5 maanden eerder gestopt zijn met de pil dan haar! Bij haar 1e ronde raak wel van de 2e! Maar goed we klussen stevig door en hoop snel dat ik me kan gaan uitleven in de prenatal en babydump ! Zijn er nog meiden die gaan testen morgen? Liefs Pearly
@meiden ik kom morgen hier weer ff kijken! ik ga nu naar bed echt moe loopt heel de dag al te geeuwen!fijne avond en alvast weltrusten!
Hallo meiden, Hier ben ik weer na een lange tijd afwezig te zijn geweest, moet zeggen het heeft me een hoop rust geven, ook al waren jullie zo lief voor mij! Ik ben nog niet naar de ha geweest, aangezien mn hubbie niet echt opschoot met zn dossier te halen maar de dossier ligt nu eindelijk bij de ha. Als ik deze ronde ongie word gaan we direct een afspraak maken. Heb het hier wel eenorm gemist, en nu mn nod er is mis ik het helemaal. Weet niet of ik enorm actief zal zijn hierzo maar dat moet ik even afwachten. Veel liefs ikke