Ik hoop voor jou dat de wegblijven. Ik heb morgen mijn nod. Ik voel me wel zwanger. Pijnlijke borsten, steekjes (soms krampjes) onderbuik. Had al getest met een test die 4 dagen voor nod al hcg vernemen. Maar je raadt het al; negatief. Ik heb medicijnen dus ik moet snel weten of ik zwanger ben. Ik had vanmorgen wat roze afscheiding, dus ik denk dat de toch gaan komen bij mij.
goedemorgen meiden! vandaag is de dag voor ons hebben vanmiddag een afspraak bij de huisarts spannend! @ ikke succes vandaag duim voor je dat het wegblijft
Ga heel hard blazen en hopen dat de weg blijven komt tie (hap lucht) ppffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Nou ik hoop dat ze weg blijven Ik voel me totaal niet zwanger (weet ook niet hoe dat voelt) Laat ik het zo zeggen voel me niet anders dan anders
oooh ikke1981, je bent er weer. En overtijd ? spannend ga heel hard voor je duimen. Voor de rest ook hoe is het met de dames ? nog gezellig in de wachtkamer.
ik zit nog niet in de wachtkamer.. in het klushok hahaha vanaf dit weekend ook in de wachtkamer... ben beneiuwd wat deze maand gaat brengen
Ja ikke is er weer om jullie te pesten hihihii Nou ja overtijd de dag is nog niet voorbij, heb ook wel eens een cuclus gehad van 26 dagen en dat is vandaag, dus ik wacht rustig af. Maar lief van je dat je voor me duimt. Hoe is het met jou verder?
@Berna, ja gelukiig gaan we gewoon door na de verplichte klusdagen dus dat moet nog goed kunnen komen.
@joma, ja eerste bezoek aan de vk al gehad. intake veel vragen, bloedruk op meten ( was netjes ) en op de weegschaal ik dacht 72 maar was 64. Van alles meegekregen. Bloed laten prikken ondertussen en echo staat gepland voor 27 maart. @benra klushok is ook leuk. Helaas heb ik daar nu heel wienig behoefte aan. @ikke1981, het gaat redelijk, dan moet je de misselijkheid en de vermoeheid even weg denken. Wel gezellig dat je komt pesten af en toe kom ik hier ook nog even kijken. Om jullie te pesten en hormoontjes te strooien.
Kom maar op met die hormoontjes, maar niet teveel want je moet het meeste voor je zelf houden he! Jammer dat je last heb van misselijkheid en vermoeidheid, denk goed aan je zelf! Denk het maar lekker weg.
Ik hoop dat het harde blazen geholpen heeft. Maar, ik ben bang van niet. Ff afwachten. Wat duurt dat lang hè! Ik voel me zo raar!
@ lindsay mannetje vind het erg spannend is bang dat het aan hem ligt zegt ie wel sneu. maar heb ook tegen hem gezegt we zien wel en bij elke stap die we gaan nemen beslissen we op dat moment wat we willen
das nog eens een meevaller qua gewicht! haha ja kan me voorstellen dat je er ff niet aan moet denken komt vast vanzelf wel weer
goedemorgen dame sik bener ook weer.......net naar school geweest blijkt er toch geen scholl te zijn.......argggggg....mijn ouders zijn net vertrokken terug naar Noorwegen, mijn mannetje is net vertrokken voor te werken en ik moet om half 3 beginnen met werken dus om 14uur weg...... hier nog steeds niet ongi........!en ook niks te bekennen! xxx
Good morning, had weer een hele boel bij te lezen. volgens mij zit ik 4 dagen voor de NOD even kijken zometeen. iemand nog getest vandaag?
goede morgen zwangere gefeliciteerd. wachters geduld hebben ook als hetlastig is meiden cdie ongi zijn geworden knuffel/ was veel om bij te lezen zeg