Goede morgend iedereen, een goed week-end gehad? Bij ons was het nogal saai. Zaterdag heel het huis van boven tot onder gepoetst en gestreken. Gisteren de film: Final Destination 3 gezien op dvd. Gezellig met de open haard en een thee'tje. Hop naar een nieuwe week. En dames... Hopelijk zijn er vééél zwangere bij op het einde van de maand. Groetjes
1 maart ; relin & marieke21 & annabuik & dani86 & sara1976 & usmommy 2 maart ; bibu & chelleke & heleentje80 & girl75 & noukie&Aurelie 3 maart ; hummel & johanna & pebbles & julie123 & Joma & Anna26 4 maart ; sann & yvetje1982 & gerda1975 & Esser & Jen25 5 maart ; tijgertje23 6 maart ; franklin & Mistymon 7 maart ; morgaantje & leeuwin & angelina1979 & Dimmel 8 maart ; AnneLiesje 9 maart ; micha & salapio & Kristel 10 maart ; kristel83 &GabyBaby 14 maart ; mini23 & maria & love31 15 maart ; visjes & jollie & Linda1980 16 maart ; schaapje82 17 maart ; appie Ik zie dat jullie ook net zo'n leuk lijstje hebben als in het NOD februari. Echt hartstikke handig en leuk om zo bij te houden. Ik heb mezelf er ook even bij gezet! @love31: ik heb jou er ook tussengezet!
hoi allemaal! mijn nod is 3 maart oeps ik was me vergeten te melden! sorry maar goed hier ben ik dan en ik moet zeggen dat ik helemaal zin heb in deze maand was ook niet heeeel erg teleurgesteld toen ik ongi werd wel een beetje natuurlijk wel raar eigenlijk want de eerste dag ben ik niet te genieten normaal. allemaal veel succes! liefs anna
goeie morgen ik zag het nodlijstje voor maart mag ik er ook op? mijn nod dag is 9 maart 3e dag met de op bezoek ik heb vanaf gisteravond last van scherpe pijn in mijn rechter eierstok vanochtend met de zelfde pijn opgestaan jiepie. resultaat ik heb vannacht het huis op zijn kop gezet logeerkamer en de voorkamer helemaal opgeruimd. Mijn mannen lagen lekker te slapen hebben er niks van gemerkt mijn mannetje zal vanmiddag wel vragen waarom ik zo heb lopen spoken vannacht. hahahaha vandaag rustige dag beetje poetsen en we hebben vanavond een verjaardag. groetjes iris
1 maart ; relin & marieke21 & annabuik & dani86 & sara1976 & usmommy 2 maart ; bibu & chelleke & heleentje80 & girl75 & noukie & Aurelie & hopes 3 maart ; hummel & johanna & pebbles & julie123 & Joma & Anna26 4 maart ; sann & yvetje1982 & gerda1975 & Esser & Jen25 5 maart ; tijgertje23 6 maart ; franklin & Mistymon 7 maart ; morgaantje & leeuwin & angelina1979 & Dimmel 8 maart ; AnneLiesje 9 maart ; micha & salapio & Kristel & iris27 10 maart ; kristel83 & GabyBaby & loesjuh 14 maart ; mini23 & maria & love31 15 maart ; visjes & jollie & Linda1980 16 maart ; schaapje82 17 maart ; appie
Je staat erbij! Las trouwens ergens op het forum dat jij naar het ziekenhuis hebt gemoeten laatst voor wat vocht uit je borsten... Zag het pas laat, dus had er niet meer op gereageerd. Hoe gaat het nu, helemaal goed weer of...?
bedank voor alle lieve woorden! vanmorgen naar de tandarts geweest we hadden beide niks ik ga vandaag poetsen strijken inkopen doen opruimen enz voor woensdag. want woensdagavond komen mijn ouders aan en dan moet het schoon zijn! wat gaan jullie met valanetijnsdag doen?ik heb namelijk geen ideeën misschien dat een van jullie me wat tips kan geven. wel ga ik lekker uitgebreid koken, maar voor de rest........ wat gaan jullie vandaag allemala doen? xxxxx
@dani: gelukkig had je niets bij de tandarts! Ik heb bijna altijd een gaatje Denk niet dat wij veel gaan doen met valentijnsdag... Doen we meestal niet zoveel aan. Of het moet zijn dat ik toevallig iets leuks tegenkom, dan wil ik nog weleens iets doen... Verder ben ik aan het werk vandaag. Maar gelukkig kan ik hier gewoon internet op, dus kan ik lekker meekletsen! Alhoewel ik me (weer) voor had genomen me hier wat minder te laten zien... Maar mn NOD is nu nog láng niet in zicht, dus nog weinig om druk over te maken haha.
ik heb bijna nooit gaatjes ik had me dat ook voorgenomen en het is een stuk minder dan voorheen....alles op zijn tijd! waarom hbe je eigenlijk dat 020107/170/83,3/81,7/83,5/83,9/85,5/83,6/83,8 achter je naam staan? als ik mag vragen! waar werk je? xxx
hallo dames! allemaal lekker weekend gehad? Een vraagje als ik nog de pil zou slikken zou ik vorige week vrijdag moeten beginnen maar dat heb ik dus niet gedaan haha maar sinds vrijdag voel ik me zo raar is dat normaal? wie heeft dit nog gehad? Groetjes Dimmel
Na mn eisprong zal ik hier wel stukken minder te vinden zijn, want dan ben ik er echt teveel mee bezig. Dan duren die 14 dagen veel te lang! Dat in mn onderschrift is van het onderwerp hier op het forum 'Wie doet met me mee lijnen' Ik ben op 2-jan gestart, lengte is 170 en mn startgewicht was 83,3... Iedere maandag weeg ik mezelf weer en het laatste is mn gewicht van nu... Zoals je ziet schiet het dus nog niet echt op met afvallen hahaha Ik werk als secretaresse bij een ICT-kantoor in Den Bosch. Leuk werk hoor! Jij?
Hoi meiden helaas ongie geworden ik kom me melden in Maart. 13 maart noddatum wil iemand me op het lijstje zetten?Bedankt iedereen succes jennie72
Wat bedoel je met raar? Ik voel me sinds ik gestopt ben met de pil, wel veel beter. Veel energieker en niet meer zo'n last van stemmingswisselingen...