@janince denk niet dat je het echt kan voelen dnek wel dat je er meer op gaat laten hoe meer je nod naderd
Hé meiden! Nog geen ongi hier..Wel beetje bruin slijm..Ik weet het niet Misschien korte ongi,miss verlate ongi..Heb wel al vanaf dat ik zaterdag een beetje bruin roze verloor ongi pijn in mijn buik..Nog maar afwachten he.
Ja ik denk zelf ook eisprong. Oooh die gedachten moet ik uitschakelen. Vinden jullie het niet moeilijk om aan andere dingen te denken?
Als ik ongesteld moet worden heb ik ook altijd eerst bruin slijm, en een dag of 2 later wordt ik ongesteld
Vannacht zo raar gedroomd, ik was zwanger! ik had een enorme buik en voelde me geweldig. Nog nooit eerder gedroomd, was wel heel bijzonder en het lijkt zo echt he. Erg mooie droom. Ben absoluut niet bijgelovig, misschien ben ik er wel te veel mee bezig en ga ik er nu ook al over dromen.
Ik heb zaterdag al wat verloren,en normaal was ik zaterdag ook ongesteld gebleven...Was dag 29 en ik ben antijd precies op tijd..Dus nu 2 dagen overtijd..
@Sunnycloud, Ik heb eergisternacht gedroomd dat ik een baby aan t verzorgen was. Ik zong liedjes en t was zo bijzonder! Raar gevoel he!
nou voor sommige meiden wordt het spannend iemand vroeg of je wat kon voelen voor je NOD nou is het bij mij in een heel vroeg stadium misgegaan maar ik voelde echt wel iets.. kleine steekjes in mijn lies.. misselijk als ik niet genoeg at.. maar na een paar dagen was het weg die klachten en mijn streepje dus ook...
@berna1981 ze zeggen inderdaad wel s dat sommigen direct weten of voelen als ze zwanger zijn. Nou, ik hou t in de gaten, dank je.
hee meiden voor degene die de opbezoek hebben gekregen balen! maar we gaan weer voor de nieuwe ronde toch? zelf ben ik net terug van de ha heb een brief meegekregen en nu moet mannetje zijn zwemmers laten onderzoeken. ze was heel lief en begripvol dus voel me wel een beetje opgelucht nu