@Funnyme: gelukkig ben je er dan nog wel nuchter onder, goed om te horen. Knap hoor, als je al zo lang bezig bent. Ik gun het je dan nog extra van harte, als je nu ineens toch vanzelf zwanger zou zijn, ik DUIM extra hard speciaal voor jou dan! @ Kristel: ik zou inderdaad nooit zo gauw de boel omver gaan schoppen met de pil, hoor. Je lichaam kan echt helemaalvan streek raken, als je zo af en toe de pil gaat slikken. Die pil voorkomt een eisprong, dus het is ook helemaal niet gezegd dat als je dan weer stopy, dat dan die eisprong keurig op het tijdstip komt dat je vriend er wel is. Ik zou het je echt ten zeerste afraden! Wellicht dat je dan wat meer geduld moet hebben, maar dan weet je in ieder geval precies hoe regelmatig je bent enzo. Voorzichtig ermee en succes natuurlijk met wat je ook beslist.
@FunneMe: Amen! Ja die arme kinderen vragen daar toch niet om. Hou het dan bij die ene die je hebt en als de zaken er beer voor staan kan een 2de altijd nog vind ik.....
ja kan me goed voorstellen dat je je zo voeld. maar na 3 maanden al pfff dat is wel erg vlot, kom het niet dat ze dit zegd omdat ze depri is?
Hier nog steeds aan het wachten hihihihi Nog 7 a 8 dagen..... duurt lang joh! Hoest met de mama in spe?
heb al enkele dagen last van afscheiding en das nie normaal meer!..... 9/10 maart mn nod dus! is spannend! Hoop dat het een goed voorteken is!
Jah dan krijg je het verhaal van ik was zo gelukkig toen ik zwanger was enz enz. Maja als je weer eenmaal bevallen bent heb je er weer een mondje bij die je moet vullen........
ja dat was ik ook...maar dacht er wel goed nijna om niet meteen weer zwanger te raken, ja wil niet lullig over komen maar mijn gevoel zegd dat ze het alleen wilt om aandacht te krijgen ze zou wel veel andacht hebben gekregen toen ze zwanger was,en nu ze depri is komen die gevoelens denk ik alleen maar meer
Jah ik weet het niet..... ik hoop echt dat ze het doet om aandacht te trekken hoor zoals je zegt..... Tuurlijk snap ik dat je super gelukkig bent als je zwanger bent Maar vind wel dat je de voor en tegens tegen elkaar moet afwegen voor je aan een 2de begint.
ja natuurlijk ben ik het helemaal mee eens, en ik ben echt blij dat ik neit zo snel een tweede er achter aan heb genomen.eerst maar lekker genieten van de eerste, Ik hoop dat je kennis verstandig is,en het een opwelling is
Ik heb ook zo'n hekel aan wachten! Ik ga voor je duimen dat je over 8 dagen ook gezellig op onze roze wolk klimt! Hier gaat het goed ben vooral heel erg moe! en vroeg wakker
Ik hoop ook dat ik je mag vergezellen! Er is nu zoveel rood in de lijst, echt zo jammer. Af en toe een uurtje op de bank gaan liggen, dat schijnt goed te zijn. Dusssss wel doen he
Ik pas in de middag altijd op en dan doe ik altijd ff een dutje in de auto als ik toch moet wachten! lekker een muziekie op en dan het zonnetje op mijn gezicht ben ik zo weg! ze wel altijd ff de wekker op mijn mobieltje
Hee meiden, kom hier ook weer eens rondneuzen....wat kletsen jullie veel zeg...de maand is nog maar net begonnen... Er zijn er wel een aantal die het spannend houden zie ik ! Allemaal veel succes en ik hoop jullie snel in november mama's tegen te komen. Ik heb wat Hormoontjes rondgestrooid !
Goedzo Lekker rust nemen is ook goed voor het kindje ennn uitraard ook voor jezelf Hier kunnen we ook eidelijk genieten van een beetje zon! Is een heerlijke dag vandaag.
@ anna Das zeker snel! Ik hoop dat alles goed gaat donderdag! @ daantje Lekker het zonnetje ik wordt altijd zo blij van de lente