@ ikke ja he had het nl helemaal niet verwacht zo snel hoe gaat het bij jou? nog geen symp. voor je ongi?
@UsMommy: ben ff benieuwd wat je in de US doet. Want je bent best tegelijk met ons online, werk je ook 's nachts misschien? Of ben je een vroege vogel? Woon je er voor vast of tijdelijk? Ben niet nieuwsgierig hoor...
@Ikke: maar gelukkig worden we iedere ronde ervarener in het wachten. En daardoor ook steeds geduldiger, nietwaar AARRGGHH...
Mag best hoor zijn we toch allemaal! Wat ik doe in de VS is een beetje het huisschoon houden (ahumm zit meer achter de pc) Ik ben er vaak rond 8:30 onze tijd ongeveer 14:30 jullie tijd! vroege vogel dus! ook maar sinds dat ik zwanger ben daarvoor kon in nog lekker uitslapen Wij wonen hier voor vast/tijdelijk zijn we nog niet echt uit kan allebei niet echt missen dus we hopen eigenlijk de lotto te winnen zodat we kunnen heen en weren (mag eigenlijk niet meer hopen we hebben al zoveel geluk met ons beebje) Hoe gaat het met jou Murmel? hou je het nog een beetje vol? @ anna Lekker hier hoor zit heerlijk op de roze wolk.
@UsMommy: haha, nog een beetje los-vast dus. Dat kan nu nog fftjes lekker, voordat jullie beebje er is! Tja, ik zit zo rustig mogelijk te wachten. Heb uiteraard in gedachten alle kwaaltjes, maar probeer ze glashard te negeren, want ik schiet er niks mee op... Nog ff geduld dus...!
Ikke heeft zeker een vrije dag? Het forum is aardig 'ikke' gevuld Geeft nix hoor meid. Ik vind het super leuk dat je weer bijons bent! Spannende dagen voorjou lees ik zo.. Ik hoop ook echt datje snel zwanger mag zijn! Misschien dus wel NU!
Sh*t is het te merken dat ik vrij ben Morgen hebben jullie geen 'last'van mij want dan lig in te poedelen in de Thermen Maar je bent lief hoor
Ik hou het qua lezen niet meer bij hier, maar voel de spanning wel stijgen! Ikke: zou je het erg gunnen en hoop dat het nu toch echt leuk nieuws is! ff nieuwsgierig: was je nu al bij de HA geweest? Marieke21: Gaan ze op de echo kijken naar de eisprong? En wat zijn andere stappen nu? Anna: Fijn dat het zo snel gaat! Daantje: hoop dat ronde 4 je een wonder brengt! Murmel: herken het kwaaltjes negeren volledig, hihi! Succes met wachten! Linneke: Succes bij de gyn, hopelijk krijg je duidelijkheid. Wachten is echt erg, vandaag maar het hele huis gesopt (ongeveer dan ) en gelukkig morgen weer aan het werk . Ik probeer nu erg nuchter te zijn en dat lukt best aardig, maar aan de andere kant hoop je het zo... Ach jullie snappen wel wat ik bedoel!
bleegh.....ik had vanmorgen een testje...negatief...ok dat kan niets zeggen...maar ja, kreeg ik in de loop van de ochtend ongie gevoelens in mn buik: dat zegt ALTIJD meteen ongesteld zijn! ALTIJD! zul je net zien...nu niet! nee, had oon tampo ingedaan voor de zekerheid (sta voor de klas, kan niet zomaar weg...) maar net uitgehaald, is er nog niets...AAGH! waarom niet? waarom verlost mijn lichaam mij niet van de spanning? normaal gesproken ben ik niet zo hoor....maar nu is het wel heel erg, ik heb geen idee wat en hoe..ik ga ervan uit dat ik gewoon ongie word...jullie horen nog van mij! psst...ik lees hier wel alles, ik reageer alleen weinig (voor het geval mensen denken: wie is dat?)
zo klaar met werken....even snel bijgescand maar er zijn nog geen nieuwe zwangeren erbij.... Ikke heb je getest vanochtend?
Grml zit ik een heel verhaal te typen, donderd mn inet er ff uit kan ik weer opnieuw beginnen Nee we zijn nog niet bij de ha geweest, dit omdat hubbie niet zo vlot was om zn dossier te halen bij zijn oude ha. Aangezien dat zn dossier pas donderdag bij onze nieuwe ha ligt hadden we besloten om deze ronde af te wachten, ja want in het wachten zijn we zo goed he maar als ik ongi wordt maken we direct een afspraak brrr
he meiden bedankt voor jullie tip. vind het eigenlijk wel heel moeilijk want het gaat hier niet om 1 ronde, tenzij de cyclus anders word. mijn vriend zit altijd van vrijdag tot maandag 1x in de maand voor zijn werk in het buitenland. dat is altijd een vast weekend zeg maar. maarja dat is dus ook mijn vaste weekend Heb net ongelofelijke bonje gehad met mijn beste vriendin, en heb even geen zin meer met haar te praten. ze gaan dit jaar beginnen aan een huisje te bouwen. dus ging ze in de zomer niet op vakantie. vond dat zo sneu voor haar dat ik zei zullen wij dan in de mei vakantie gaan ( want ik ga in de zomer met mijn vriend) toen kreeg ik dus als antwoord dat ze moest sparen en dat ze van haar vriend niet mocht omdat het te duur was. naja ok dan heb ik het toch aangeboden maar vond het niet mogen van je vriend toch wel een beetje raar( ze gaat nl nog niet samen wonen het huisje is van hem, hebben pas net een relatie) krijg ik vanmiddag dood leuk te horen dat ze in de mei vakantie een weekje samen op vakantie gaan.. nou ik was gewoon echt grandioos boos... ik offer me op en daarna hebben ze ineens geld voor allebij weg te gaan.