nopes heb niet eens testen in huis en dat is maar goed ook. Wil zo lang mogelijk wachten, om niet op mn bekkie te gaan als die nega is
En? Nog spannende ontwikkelingen hier? Hier nog steeds niks... durf eigenlijk ook niet meer te testen... heb afgelopen vrijdag negatief getest... Liefs
pfff hier ook nog steeds geen verandering...nog steeds geen ongi te bekennen...en nog steeds mijn darmen verstopt..grrrr dit is niet echt tof...ben ook erg moe....
Nee, maar als ik uitga van mijn langste cyclus, had ik gister ongie moeten worden, dus dan valt het nog mee Banner is op 29 dagen). Maar ik voel me helemaal niet ongie worden, maar ik voel me ook niet zwanger . Het enige wat ik had was vorige week maandag steken linksonder in mijn buik. Verder nergens last van...
dat heb ik ook hoor...ik voel me helemaal niet zwanger..maar ja...hoe voel je je zwanger? dat is ook voor iedereen anders dus tja...
Ja dat is ook zo. Ik weet helemaal niet wat ik zou moeten voelen, maar het lijkt me ook zo raar dat als je zwanger bent, je er niks van voelt...
@ ikke Als je nou wel zwanger bent mag je dan wel in de sauna? Heb ergens gelezen dat je lichaamstemp niet boven de 39 uitmag komen. wilde namelijk lekker inde hottub maar mag niet!
Goedendag dames, Kzie dat er geen zwangere dames bij zijn gekomen. Hier ook nog niet veel nieuws onder de zon, ik heb net een hoofdpijn uitbarsting gekeregen dus das niet zo leuk. Ik heb alleen een heel vol gevoel als ik gegeten heb nog een paar daagjes en dan weet ik meer Liefs jollie
@ jollie Het wordt nu echt spannend! Ik ga voor je duimen! Ik strooi nog wat hormoontjes wordt die lijst ten minste wat roziger!
Je mag het idd niet te warm krijgen had idd ook zoiets gelezen. Zal hier eens even kijken, want die vraag ik ook wel eens gesteld.
heey meiden, Waar blijven die roze namen? Mijn duimen zijn blauw van het duimen! waar blijven die positieve testen? Liefs Pearly
jeps, het voelt als misselijk beetje raar gevoel en af en toe komt zuur naar boven en ja soms boertjes laten
@hey meiden ik hoor het al kwa kwaaltjes ik denk dat er binnenkort weer roze naampjes bijkomen!ik duim voor jullie!hier nog wat hormoontjes!strooi*********
heey joma kom je ook nog s spieken, ja denk je roze naampjes erbij... we gaan voor de elke dag een he! laten we het hopen. Hoe is het me jouw zwangere buikje!?