1 maart ; relin & marieke21 & annabuik & dani86 & sara1976 & usmommy 2 maart ; bibu & chelleke & heleentje80 & girl75 & noukie&Aurelie 3 maart ; hummel & johanna & pebbles & julie123 & Joma & Anna26 4 maart ; sann & yvetje1982 & gerda1975 & Esser & Jen25 5 maart ; tijgertje23 6 maart ; franklin & Mistymon 7 maart ; morgaantje & leeuwin & angelina1979 & Dimmel 8 maart ; AnneLiesje 9 maart ; micha & salapio & Kristel 10 maart ; kristel83 &GabyBaby 13 maart ; jennie72 14 maart ; mini23 & maria & love31 15 maart ; visjes & jollie & Linda1980 16 maart ; schaapje82 17 maart ; appie @jennie heb je erbij gezet @Linda ja ik denk dat ik al gewoon aan het ontpillen ben maar heb ook meer zin in sex...kan dat?
kan ontpilling zijn! ik ben moemnteel nog student.krijg deze week te horen of ik ben aangenomen bij een kdv in heerlen als dat zo is stop ik met school (want ik hbe al een spw4 diploma) en begin ik daar! afvallen wil dan idnerdaad niet lukken hier hetzelfde hoor.........is me te frustrerend! xxx
Je hebt vandaag een afspraak bij de gyn zie ik. Veel succes! Ben benieuwd wat ze gaan doen... Ben bang dat het er bij mij ook een keer van gaat komen... Maar goed, we houden goede moed. Zit nu in ronde 9, dus het kan nog alle kanten op.
komende donderdag of vrijdag dus even afwachtten!ik volg nu nog opleiding spw activiteitenbegeleiding ik wil graag met gehandicapten kinderen werken dat vind ik helemal geweldig! heb vandaag gelukkig vrij kan ik alles opruimen enz.....ook al heb ik niet echt zo een zin erin! maarja moet gebeuren! nog wta gedaan in het weekend?
heb ook vette steken in mijn onderbuik aan de rechterkant maar goed zoals jullie zeggen kan het ontpillen zijn....
die steken kun je ook krijgen als je eisprong hebt (enminste ik hbe dan altijd steken in de lies/onderbuik! en kan dan bijna niet lopen van de pijn) bij ontpillen kan horen: moe zijn, gevoelige borstem/tepels, rommelende maag/dsarmen, zin in de gekste dingen humeurig hoofdpijn en buikpijn/misselijk! dat heeft bij mij de 1e 3 maanden aangehouden! succes ermee *knuffel*
Jennie, wil je ook nog even succes wensen voor je bezoek aan de gynaecoloog! Misschien ben je inmiddels wel alweer terug. Had jij ook niet een miskraam gehad? Ben benieuwd wat er tijdens je bezoek aan de gynaecoloog gedaan wordt. Wij zijn nu ruim een jaar bezig voor ons 2e kindje, maar omdat ik een miskraam heb gehad, begint het tellen weer vanaf dan. We zijn nu 7 maanden bezig vanaf mijn miskraam. Laat je even weten hoe het was?
Hoi het was goed te noemen ondanks een keurige eisprong toch aan de clomid want mijn cyclussen zijn toch aan het joje,n. OP 20-02 een inwendige echo voor een folikelmeting, en daar na zwemmers inleveren op 06-03, en een samenlevingstest. Dus er gebeurt wat en das fijn. OOk fijn is jou belangstelling. VInd ik super bedankt he jennie72
@jennie72: ik hoop voor je dat het snel raak is. Met een beetje hulp het roze vliegtuig in is niet erg Ben benieuwd wat er uit de onderzoeken komt. Hou ons een beetje op de hoogte!
hai jenny ik heb een vraagje wat gebeurt er met een samenlevingsonderzoek? wij zijn nu 1.5 jaar aan het klussen zonder succes en we hebben besloten dat als het deze keer niet raak is naar de huisarts te gaan dus ben gewoon nieuwsgierig eigenlijk. misschien een domme vraag maar heb me met dit soort dingen nog niet bezig gehouden liefs anna
@dani ik weet toen ik de pil nog niet gebruikte dat ik de eisprong heb gevoeld maar die heb ik nu nog niet dus....heb wel de hele dag al honger....
Hoi Anna ik weet het niet precies maar ik geloof dat je da dag ervoor gemeenschap moet hebben, en dan schrapen ze geloof ik van binnen wat bij jou weg maar ik weet het niet zeker je kunt het ook vragen aan de meiden op het forum vruchbaarheidsbehandelingen. Succes jennie72 Ik zal jullie wel op de hoogte houden.
Hoi allemaal, Hoe was jullie weekend? Ons huis is bijna ingepakt alleen nog wat dingen die we nodig hebben. Laat het maar snel Zaterdag worden want ik wordt gek van al die dozen ik wil verhuizen.
Ga je verhuizen? Heb het niet van het begin af aan mee gevolgd hoor, dus sorry als ik achter de feiten aan loop Veel succes met de verhuizing iig!