Nee omdat we pas in feb een jaar bezig zijn. Als ik deze ronde ongi wordt (wat ik wel denk) dan ga ik de ha bellen
dames ik heb getest...............nog voor het eten........ en...................................... NEGATIEF :'( ik geef het op ga nu wachten tot de komen! ga nu eten
ohww dani sh*it zeg Maar geen bloed geeft moed! Blijf voor je duimen. Misschien in de ochtend een keer testen Liefs ikke
Hey dames, Goede avond allemaal... Het weekend allemaal weer overleefd? Ik vandaag naar de mondhygïeniste geweest heb daarna de hele tijd op bed gelegen... grr en moet nog zo vaak terug... (sorry wil ff zeiken hoor) Wat doet dat zeer hee... moet over 2 weken terug en dan kijken ze of ze er meer aan kunnen doen... (hoop het wel anders moet het geopereerd worden ) Zag dat er vandaag weer testers zijn hihi ben benieuwd hee... Hopelijk lekker positief!
zo nu kan ik weer rustig achter de tv gaan zitten. ben vanmiddag bij de ha geweest en heb dus blijkbaar een slijmbeursontsteking in mijn heup maar mag geen medicijnen want die zijn niet goed als je zwanger bent. Ik weet natuurlijk nog niets maar wil het risico niet nemen dus dan alleen maar Fysio en geen ontstekingsremmer.
ikke; je hebt wel een korte cyclus dan. Ik ben januari een jaar bezig, en ronde 13. Ik ga na deze ronde ook naar de HA, als er niets is. (en anders ook natuurlijk, maar met goed nieuws!) Ik hoop voor jou dat het ook niet nodig is!