goedenmiddag er is weer lekker gekletst zie ik.. sinds ik gestopt ben met de pil voel ik me ook stukken beter..mijn man roept al dat hij me nooit meer aan de pil wil hebben
Hier het zelfde ik ben nu alleen een beetje chagie komt denk ik door de aankomende verhuizing. Ik heb wel minder last van stemmingswisselingen.
Goedemiddag Meiden, De zijn vannacht weer langs gekomen, dus kom jullie weer hier vergezellen. Mijn NOD is 14 Maart. We hebben besloten deze ronde even een stop in te lassen ivm met prive omstandigheden. Volgende ronde gaan we er weer voor de volle 100% voor. Wel blijf ik lekker met jullie mee kletsen Liefs
Altijd super gezellie hier met de meiden. Vind het zo mooi dat iedereen zo met elkaar begaan is, echt super dit forum!
Zeker weten en mijn mannetje wordt een beetje ontzien. (hoewel hij ook heel graag wil en altijd over mijn schouder mee kijkt) Ik zou ook niet meer zonder kunnen!
Jah hier ken je toch meer je ei kwijt vind ik. Als ik overal men mannetje mee lastig val wordt hij gillend gek ghihihihi
Ja zeker weten die van mij ook! (gek) Je kunt hier ook na vragen of wat je voelt gek is of niet en je mannetje kan dat niet weten natuurlijk. Gaan jullie het deze maand echt helemaal veilig doen of gewoon z'n beloop laten.
Nee echt een maand helemaal veilig, dit omdat we eerst willen afwachten of mijn mannetje dit keer slaagt voor zijn laatste examen (helaas nieuws gekregen dat hij was gezakt). Daar valt en staat zijn baan mee zeg maar. En rond mijn NOD hebben we die zekerheid, dat klust toch wat makkelijker (gevoelsmatig). Dus de volgende ronde er weer vol tegenaan.
Ja dat klust zeker weten makkelijker anders ben je toch te gespannen en dan lukt het volgens mij toch niet om zwanger te worden. Wel jammer dat je nu een maandje moet stoppen! Heeft hij wel een goed gevoel over zijn exame dit keer?
Jah dat stoppen doet ons allebei ook pijn hoor, maar net wat je zegt als je onder stress staat lukt het toch niet. Tja hij blokt heel hard en ik help ook met overhoren. Gewoon herhalen en herhalen. Gelukkig is er vanaf volgende maand een nieuwe soort van examineren en kan hij iedere 2 weken examen doen. Dus dan moet het zeker goedkomen en heb ik ook meer rust in men donder. Hij moet voor 24 Juli geslaagd zijn anders is hij zijn baan kwijt, maar we hebben hele goede hoop. Zeker door de nieuwe soort van examineren.
daantje veel succes ook voor je vriend met dat examen. waar is het examen voor?alvast veel succes gewenst en duimen dat hij slaagt! usmommy heerlijk een nieuwe woning...alleen dat verhuizen vind ik altijd klote.......ik ben in 1 jaar 3 verhuist!pfffffff veel succes en plezier in je nieuwe woning xxxx
hallo allemaal kom me hier ook aanmelden. vandaag zijn de gearriveerd... maar op naar de 3e ronde heb mezelf er gelijk ff bijgezet. grtjes Angeliekje 1 maart ; relin & marieke21 & annabuik & dani86 & sara1976 & usmommy 2 maart ; bibu & chelleke & heleentje80 & girl75 & noukie&Aurelie 3 maart ; hummel & johanna & pebbles & julie123 & Joma & Anna26 4 maart ; sann & yvetje1982 & gerda1975 & Esser & Jen25 5 maart ; tijgertje23 6 maart ; franklin & Mistymon 7 maart ; morgaantje & leeuwin & angelina1979 & Dimmel 8 maart ; AnneLiesje 9 maart ; micha & salapio & Kristel 10 maart ; kristel83 &GabyBaby 12 maart; Angeliekje 13 maart ; jennie72 14 maart ; mini23 & maria & love31 15 maart ; visjes & jollie & Linda1980 16 maart ; schaapje82 17 maart ; appie
Nee dat verhuizen vindt ik ook niks gelukkig is het maar 1 keer dit jaar! Ik zie dat jij je eisprong hebt veel klus plezier vanavond!
hey ladies...! hoe is het hier... bij mij zijn die duiveltjes bijna weg, kan niet wachten haha! deze maand op volle toeren, we gaan er weer helemaal voor maar nu met een beetje extra power zegt het mannetje haha! ga nu ff lekker in bad liggen, bakkie thee erbij en de cosmo...mmmm heerlijk haha! fijne avond allemaal! knif van bianca
1 maart ; relin & marieke21 & annabuik & dani86 & sara1976 & usmommy 2 maart ; bibu & chelleke & heleentje80 & girl75 & noukie&Aurelie 3 maart ; hummel & johanna & pebbles & julie123 & Joma & Anna26 4 maart ; sann & yvetje1982 & gerda1975 & Esser & Jen25 5 maart ; tijgertje23 & Ayse 6 maart ; franklin & Mistymon 7 maart ; morgaantje & leeuwin & angelina1979 & Dimmel 8 maart ; AnneLiesje 9 maart ; micha & salapio & Kristel 10 maart ; kristel83 &GabyBaby 13 maart ; jennie72 14 maart ; mini23 & maria & love31 15 maart ; visjes & jollie & Linda1980 16 maart ; schaapje82 17 maart ; appie ik heb me zelf ook maar toegevoegt
Hoi dames, Kom ook eventjes blieken hier......... Vanochtend naar de huisarts geweest om het een en ander te vragen rondom het niet zwanger raken. We zijn nu bijna 1 jaar bezig en helaas zonder resultaat. De huisarts nam me erg serieus en heb een fijn gesprek gehad. Hij vond mijn cyclussen aan de korte kant en wilde graag dat ik de komende 2 maanden ga tempen. Ook mijn hubbie dient zijn zaadjes in te gaan leveren..... Met de resultaten van het onderzoeken en mijn 2 tempkaartjes kunnen we door naar de Gyn. Poeh..........was erg prettig om zo het een en ander te gaan starten voor hulp via de MMM, maar ook erg moeilijk. Het besef dat het een en ander toch allemaal anders gestuurd gaat worden is toch best heftig vind ik. Zit nu ook ff helemaal in een dipje en er spookt zoveel onzekerheid door je heen..... Sorry dames voor het lange verhaal......! Hopelijk kom ik strakjes weer uit m'n dipje..... grt.
Nee ik heb dat zelf ook... we hebben gewoon zoiets van als het komt dan komt het... voor mij hoeft echt niet perse binnen nu en weet ik wat voor korte tijd een babietje in me buikje zitten... ja leuk is het natuurlijk wel maar als het langer duurt maakt het mij ook absoluut niets uit... Liefs jollie
@usmommy; Thanx! Lijkt allemaal zo makkelijk, maar 't is n grote stap. Vanochtend in de wachtkamer, zat ik ook echt te 'bibberen'! Het is zo vreemd........en voor je gevoel ook zo anders en zwaarder. Maar goed, hopelijk over een niet al te lange tijd een plan van aanpak bij de Gyn.