Hallo allemaal, Lees hier allemaal spannende verhalen dus dacht stel me zelf ook maar even voor! Ik ben zoë, 21 jaar, zit in mn 6e ronde na mn miskraam in september, en dit weekend in mijn NOD...Ik ben in totaal nu meer als een jaar bezig. voor iedereen!
Ja dat het verslavend is dat had ik al door hahaha echt erg! Ik moet nu gaan werken en daar baal ik van hahaha nou ja vanavond als ik thuis kom kruip ik er gelijk weer achter! Maar je moet nog snel doorlezen ook , want er komen razendsnel nieuwe berichten bij ! fijne dag allemaal
@Joma, hele fijne vakantie geniet er maar van. @Zoe, denk dat je minimaal 20 pag moet terug lezen vanavond dus neem de tijd. hahahaha
ohhhww helpppp ik zit te huilen kan niet eens meer typen volgen smij ben ik zwanger! zit helemaal te trillen! ppfff weet het niet meer
jee mijn hart sloeg er van over! van harte meid dit is je zooo gegund.. lekker met je mannetje iets leuks doen.. zeg de suana maar af!
wow ikke zie je wel ik voelde het goed. Oh meid gefeliciteerd. neem even een glaasje water en kotm een beetje tot rust
gooi het er trouwens ook allemaal maar uit na 16 rondes mag je wel super huilen. Onze schouders zijn super groot. Oh meid wat ben ik blij voor je
@Ikke .... Super gefeliciteteerd meid! Wat fijn voor je. Geniet er lekker van. @Zoe ... welkom en succes.