@Berna ... dat heb ik ook hoor. Zit helemaal in de meiden ... heb geen idee hoe het met een kereltje gaat. Zou echt in shock zijn als wij een jongen zouden krijgen ... zo heb ik ons eigenlijks nooit gezien.
kan het me goed voorstellen ik heb 3 broers en zelf een zoon, dus als ik een meid krijg zou het ook wel ff wennen zijn haha maar wel super leuk
Ikke: ik kom ff vlug bijlezen en zie je banner en word echt enorm blij! Van harte gefeliciteerd! Wat heerlijk voor jullie! (ik ga nu nog ff vlug de rest lezen, maar dit moest ik kwijt )
Wij hebben beide alleen maar broers en nu zelf alleen maar meiden. Een jochie zou wennen zijn, maar toch ook wel speciaal. Zeker met 3 grote zussen ... arm kereltje. Maakt ons niet uit wat het gaat worden ... beide is welkom.
alle nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd meiden! Ik neem afscheid van maart,ben vannacht ongi geworden! Hoop dat er deze maand vele zwangere bijkomen! liefs Gerda
@ ikke ik denk zal eens even kijken hoe veel er is bij gekletst zie ik je banner staan! meid geweldig van harte gefeliciteerd en geniet ervan he!
Goedemorgen meiden, @Ikke: Ohhhh meid, wat ge-wel-dig voor je, echt, super heb zo met je meegeleefd (zoals je weet) en nu lees ik dit (nu pas ), GEFELICITEERD! Wat super.... Hoest verder met jullie? xxx