ja 6 dagen overtijd maar nog geen posi test. ik ben vanaf augustus gestopt met de pil en heb in oktober en november mijn ontpilling gehad........hoop niet dat mijn cyclus nu 40 dagen ofzo word........ ik ben erg teleurgesteld en had het zo gehoopt.........denk dat ik als ik ongi word daarna even een maand niet laat zien....proberen er niet mee bezig te zijn enz.........hopelijk lukt het dan wel... weet iemand trouwens hoeveel pendels er al zijn uitgekomen van caruli en hopes? xxxx
Er is een tijdje geleden een poll geweest over pendels. Weet wel dat Joma een corrrecte pendel had !!!
de mijne mag ook wel uitkomen. het liefste in mei. dan kan ik testen rond mijn verjaardag een mooier kado kan niet he
Ik ben ook wel benieuwd ... zouden ze het zelf bijhouden? Zowel caruli als hopes hebben voor maart gependeld voor mij. *duim*
nog even over gister me poes is opgehaald vanwege allergie van me zoon. wel bale maar goed ze zit nu in een goed gezin en het gaat goed daar. ze heeft al wat gegeten en geplast alleen drinken nog niet. verder heeft ze al wel gespeeld met de kids daar
Haha Diddl zie het nu pas staan. Nee kan het idd niet laten maar werk schiet wel op gelukkig krijg het wel af vandaag.
Wat fijn dat het goed met de poes gaat. Een hele geruststelling zeer. Ik heb caruli even een pb-tje gestuurd met de vraag of ze misschien zelf bijhoud hoevaak haar pendels uitkomen. Ben benieuwd.
We wachten rustig af. Het is hier echt pokke weer ...regen, regen en nog eens regen. Moet zo ook nog de meiden uit school gaan halen. Wil eigenlijks niet met de auto ... hopen dat het zo wat minder gaat regenen.
ff banner checken. Ik kan niet zo goed meer volgen. Zoveel pagina's te lezen. Kan er iemand nog eens het lijstje doorsturen met alle zwangeren? Dank je. Groetjes