@ Esser Ik kan het me helemaal voorstellen. Ik zou het zelf ook moeilijk vinden om die stap te moeten nemen. Hopenlijk is het nieuws toch nog een beetje goed en heb je alleen wat hulp nodig voor je cylcus.
Hoi, Visje en Jollie ik kan me ook helemaal vinden in jullie verhaal. Ik wil dolgraag een baby (wij sorry), maar als het nog een paar maanden duurt no problem. Ik vindt het elke maand wel jammer dat het niet raak is, maar heb vanaf het begin al het gevoel dat ik zwanger zal worden als daar de tijd rijp voor is. Ben helemaal niet gelovig of zo maar dat gevoel heb ik heel sterk. Snappen jullie het nog? liefs essiee
Hoi meiden en ook de nieuwe meiden hier! @esser spannend voor jullie hoor kan het wel begrijpen dat bibberen in de wachtkamer. ik wens je heel veel succes met evt nieuwe aanpak bij de gyn.en dat daar heel snel maar een wondertje mag uitkomen.
Hey meiden, ik voel me eigen niet zo best. Heb sinds zaterdag aanhoudende buikpijn zit vanaf mijn navel tot blaas zeg maar een zeurende pijn en af en toe flinke krampen Echt geen pretje, ik zei net tegen mijn man, omdat mijn ongie deze keer niet zo pijnlijk was krijg ik achteraf de pijn wel/ Normaal loop ik met mijn ongie krom van de pijn maar dat was deze keer niet had ook eerst 2 dagen heel weinig bruinverlies en daarna 4 dagen veel bloed en daarna weer 2 dagen bruin sorry voor de details. Ook ben ik moe ik had gisterenmiddag geslapen bijna 4 uur en viel s'avond toen we naar bed gingen als een blok in slaap. Ook heb ik normaal rond deze periode veel zin in sex en dit is nu ook niet het geval Koorts heb ik niet en ben ook niet misselijk of aan de diaree dus een griep is het niet. Wat denken jullie hiervan? Als het donderdag nog niet over is ga ik naar de dokter.
Noesje wat vervelend het klinkt vrij pijnlijk. Als je het niet vertrouwd zou ik zeker naar de dokter gaan...alles beter dan pijn lijden en zo moe zijn is ook niet helemaal okay natuurlijk.....dikke knuff
@noesje ja dat is erg vervelend meid!ik zou toch ff naar de HA gaan als de pijn aanhoudt want zo kan je ook niet blijven lopen,wens je sterkte en een dikke knuffel...
@ Jollie, Essie en Johanna, blij dat jullie het ook hebben. Voelde me al een vreemde eend in de bijt. Het houdt me niet zo erg bezig, maar ik denk dat dat ook komt doordat ik nog aan het begin van mijn cyclus zit... plus dat dit mijn 2e cyclus is na de pil. @Essie, merk je ook dat het je na verloop van tijd meer bezig houdt of heb je het nog net als ik het begin? @ Jollie; zag trouwens dat onze NOD tegelijk is! Had je een lang cyclus?
Ik ben in één jaar ook zo'n 3 keer verhuisd... We zitten nu sinds de zomer in ons nieuwe huisje en heb me voorgenomen hier nooit meer weg te gaan haha
Hé meissie, kan me voorstellen dat het best heftig is. Als je aan kinderen gaat beginnen hoop je toch dat het vanzelf gaat. Maar als het lukt met een beetje hulp, is dat ook niet erg natuurlijk... Fijn dat de huisarts je in ieder geval serieus neemt. ff één vraagje tussendoor: waar staat MMM voor? Probeer je er niet te druk over te maken, niet te veel over na te denken. En als je iets kwijt wilt... je weet ons te vinden!
Ik moet zeggen dat ik er af en toe best van over de zeik ben, maar volgens mij komt dat echt meer doordat ik dan zo vaak hier ben geweest en helemaal meeleef in alle dingen die iedereen zegt. Ik zeg ook altijd: alle dingen in het leven gebeuren met een reden. En natuurlijk gaat dat niet voor iedereen op, en voor sommige dingen is die reden ook ver te zoeken, maar voor mijn gevoel werkt die zin wel. En dat ik nu nog niet zwanger ben, daar zal wel een reden voor zijn... We zullen er nog wel niet klaar voor zijn... Dus ik herken je gevoel wel
Zo nou heb ik volgens mij overal op gereageerd Meiden die ongesteld zijn geworden... Balen en een hele dikke knuff! Gisterenavond met mn mannetje in het ziekenhuis gezeten... Hij heeft de afgelopen 4 weken iedere week wel een keer een drukkend gevoel op zn borst, dat duurt dan een aantal uur en dan trekt het weg. Gisteren zat ik achter in het kantoortje en toen belde hij me in paniek op dat hij bijna geen adem kon krijgen... Ben naar binnen gerend, wat water gegeven en toen trok het weg... Huisartsenpost gebeld en die stuurde ons voor de zekerheid even naar het ziekenhuis. Daar hebben ze gekeken naar zn hart en longen, maar daar was niets mee aan de hand. Ze denken dat het zijn slokdarm is... Ze konden er gisteren weinig meer aan doen, hadden ze ook geen tijd meer voor denk ik Hij moet nu een afspraak maken bij de huisarts en die moet gaan kijken wat ze er aan kunnen doen. Was wel ff schrikken zeg! En dan nog een ander grappig verhaaltje... Kom ik vanmorgen beneden, heeft onze hond zijn dekbed waar hij altijd op slaapt, helemaal in stukken gescheurd! Heel de huiskamer vol pluisjes natuurlijk... Zag er best grappig uit eigenlijk, want hij keek heel onschuldig met zo'n blik van: ik heb niets gedaan! Maar heel zn snoet zat onder de pluisjes haha, dus dat was wel grappig. Heb hem op zn donder gegeven, maar moest toch ook wel even lachen. Zo, zijn jullie ook weer op de hoogte van Huize Linda! Fijne dag allemaal!
Hallo Allemaal, Helaas mag ik me ook weer aansluiten in deze lijst.Na 6 dagen overtijd zijn dan nu toch de gekomen. Balen maar we gaan met goede moet op naar ronde 8. Groetjes Jo
@ linda was wel f f schrikken van je mannetje ja,ik wilde even zeggen dat ik het een paar jaar terug ook heel erg gehad heb. Drukkend gevoel ,geen lucht en af en toe wat steken dacht ook dat het bij me borst zat maar was ook mijn slok darm. Ik hap zo als ze zeggen te veel lucht.waardoor een druk ontstaat. En dan in combinatie met koolzuur houdende dranken blaas je het extra op.dus dat mag ik niet meer. En nu gelukkig al jaren geen last meer.En je hond ik zou helemaal dubbel liggen van het lache hi hi als ik het gezien had.
@joma: oh joh, dat jij dat ook gehad hebt... Roy drinkt nogal veel cola... Ik ga iedere week 6 1,5 liter flessen cola halen en dan nog een pak met 12 blikjes die hij mee naar zn werk neemt... Zou het daarmee te maken kunnen hebben dan?
goedemorgen allemaal.... heb jullie hulp even hard nodig . Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien heb ik de laatste 2 rondes lang moeten wachten (ook voordat ik aan de pil ging ben ik altijd erg onregelmatig geweest) op de Nu had ik gisteren opeens een beetje bruine afscheiding en net toen ik naar het toilet ging weer. Zou dit mss de inessteling kunnen zijn? Heb sinds een dag of 5 heb ik ook echt onwijze zin in mijn ventje en dat gevoel is niet een paar keer per dag maar echt de hele dag door hihihi. Is dat mss een teken...... waarschijnlijk hoop ik het te graag.. liefs morgaantje