dat heb ik nu ook gister kwam iemand een taartje brengen omdat ze jarig was. en ik kon er gewoon niet naar kijken. vond het gewoon een vies ding net of het besmet was. echt zo vaag
ja best wel. ik heb niet echt het gevoel dat ik zwanger ben. maar er zijn wel symptonen. dus ik weet niet wat me te wachten staat. we zullen het morgen ocht zien.
Ik heb 1 keer overgeven heb krampen een week al maar gaan ook weer weg. pijn in me borsten dat is alles
Ik heb 1 keer overgeven heb krampen een week al maar gaan ook weer weg. pijn in me borsten dat is alles
je zult dan waarschijnlijk gewoon positief testen zeker als je al 3 lichte testen heb we duimen voor je
Dankjewel we zullen morgen zien he. Oja plassen doe ik ook veel en heb veel afscheiding gelijk na mijn eisprong is ook niet opgehouden
als je drie lichten streepjes hebt dan denk ik dat ook wel. ik heb een beetje last van mijn borsten (lopen grote aders naar mijn tepel) soms steekjes onder in mijn buik
mijn urine is erg troebel, zitten van die sliertjes door(sorry voor de mensen die aan het eten zijn) en nee geen blaasonsteking. kan het een teken kunnen zijn?