NOD Maart 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door morgaantje, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    kan niet wachten totdatik kan testen

2. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik ook.
    het wordt sinds vandaag alleen maar erger

3. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Hallo allemaal! Ik kom ook maar weer eens een berichtje plaatsen. Deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Voor mijn doen weer een lange cyclus (30 dagen). Steeds maar geen smiley. Zaterdag het laatste teststaafje.....gelukkig toen wel een smiley. Wilde namelijk niet nog een pak gaan kopen. Zaterdagochtend geklust....dus dat zou toch goed moeten zijn. :) Maar ja, je weet het toch niet he? Het is maar weer afwachten. Heb eigenlijk helemaal niet het gevoel dat het raak is. Maar....we zullen zien.

Iedereen weer heel veel succes deze maand. Ik ga weer heel hard duimen voor iedereen!

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hoeveel zwangeren hebben we nu hieral?

5. sterre27

sterre27 Lid

31 jan 2007
    48
    0
    0
    wens jullie ook heel veel succes

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    kan het me goed voorstellen

spannend allemaal

mijn duimen draaid voor iedereen

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meiden,

Was ik weer, ben in slaap gevallen op de bank :(. Heb echt de raarste symptomen hier, weet dat mn lichaam mij voor de gek houdt maar heb last van:
    - stekende borsten
    - Honger als een paard (eet echt alles op :confused:)
    - Dorst, noet normaal meer, alsof ik een woestijn inmijn keel heb zitten
    - Bij hoesten heel erg pijn in onderbuik
    - Steken in onderbuik in het midden
    - Roze bloedverlies vorige week dinsdag

Ik geloof er totaal niet meer in, maargoed, ik vind het wel opvallen, plus dat ik ook nog eens heel erg moe ben (getuige het feit dat ik gisteren om 11 uur in bed lag, vanmorgen om 8 uur eruit, en om 10 uur weer in slaap ben gevallen), maak mezelf niet gek meer....

@Dani: Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt. een cyclus van 40 dagen is idd niks, alhoewel IK ervoor teken...

liefs van mij

8. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hoi fem

Wanneer moet je weer naar de vk?

9. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @La Femme: Ze had de afspraak verschoven naar morgenochtend, maar nu heb ik een oogontsteking en moet ik morgenochtend dus OOK naar de dokter, ga mijn afspraak met de vk dus toch maar verschuiven, ik wil niet, maar ik kan niet anders, heb zo'n pijn & last van oogjes :(.

Hoe gata het met jou? Al op de wachtbank beland zie ik, ik sleur je er wel doorheen hoor, kijk mijn banner eens en ik ben de rustheid zelve ;)

10. janice22

janice22 Lid

27 feb 2007
    49
    0
    0
    Hoi Meiden
    Nou gisteravond ook weer geklusd. t streepje van de ovulatietesten werd alweer lichter dus de eisprong zal ook wel naderen, of net geweest zijn. Zit er nu aldoor op te letten of ik wat voel, of me anders voel, maar dat kan eigenlijk nu nog niet.

11. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Fem: Ik hoop zo dat je snel een beetje weet hoe en wat en heel misschien is er toch iets positiefs. Ik bedoel je hebt wel kwaaltjes .....ik ga gewoon hard duimen (ben ik trouwens nog niet meegestopt)Ik hoop dat je oogontsteking snel over is.

Hier gaat het zijn gang. Wachtbankhangen is leuk, maar er bijna zijn of in een mooi rose vliegtuig zitten is leuker ;)

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @La Femme, ja, dat snap ik, je mag mijn schouder wel lenen hoor en mijn oren ook als je effe je verhaal kwijt wilt ;). Ach, ik durf er niet meer op te hopen hoor, ik zeg wel dat ik de rustheid zelve was, maar heb van het weekend een vreselijke jankbui gehad :( bah.

13. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    dames ben er weer. hopelijk komen er gauw weer zwangere bij

14. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Fem: Snap ik best hoor meid. Ik was in januari 8 dagen overtijd en ik dacht dat de wereld verging. Ik kan me voorstellen dat voor jou de werled al 10 keer is vergaan. Ik heb gisteren ook een potje goed gejankt. Knap je toch altijd van op. Even alle zorgen, stress en rare kwaaltjes eruit huilen. En nu ben ik weer soort van TOP :)
    Ik gun je gewoon weer wat rust en dat krijg je volgens mij pas als je og ongi wordt of zwanger bent. Zo wachten is niets. Hier ik geef je even een mega Knuff ((KNUFFFFFFF))

15. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    lkan het niet al vast 4 dagen verder zijn

16. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ daantje: of 8 :)

17. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Ehhh dames sorry voor het storen maar ik heb een dringende vraag, ik verlies vanmorgen steeds wat klein druppels bloed, bijna roze te noemen. :confused: Heb ik nog nooit gezien wie weet wat dat is?het is zeker niet veel te noemen maar toch :(: :(: raar hoor, nou ja het zal wel een truc zijn van mijn lichaam. Bedankt dames jennie72

18. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    idd, dan weet ik ook meer:D

19. sterre27

sterre27 Lid

31 jan 2007
    48
    0