@Biebe: Meid wat vreselijk.. ik leef met je mee hoor @Daantje; Nou, spannend voor jou dus, ik hou je in de gaten hoor
@Lindsay: Ik ga haar straks bellen, eens kijken wat er mogelijk is... Misschien mag ik aan het einde van de middag nog...? Neuh, lijkt me sterk, hihi
Same here ... Heb echt de hele tijd gevoel gehad ongesteld te worden. Maar nu niet meer ... Snap er niets meer van. Ook niet echt krampen, maar meer steken/branderig gevoel in onderbuik en zijkant onderbuik ... Ik word gek denk ik ...
ohh jemig meis,met 28 weken dan vergaat je wereld ff denk ik, veel sterkte,en dat je snel weer zwanger mag worden en dat alles dan goed gaat liefs
@Fem, ik weet niet of je ook al een afspraak bij de ha hebt. maar dacht dan in de ochtend vk en middag ha. Maar zoals ik het nu begrijp heb je bij beide al een afspraak staan. Hoopd at je aan het einde van de middag etrecht kan of anders later op de dag morgen wanneer jij ook kan.
Reactie van caruli: hoi meid oh wat leuk om te horen wie is het als ik vragen mag? ik schrijf de pendels met nickname op omdat veel meiden erna nog vragen ik weet je pendel niet meer kun je nog eens pendelen en tja ik krijg al zoveel aanvragen dus kan niet iedereen dubbel pendelen dus als ik bericht krijg van de meiden die zwanger zijn (want dat gebeurd ook niet altijd) dan kruis ik hem aan als goed en zo kan ik dan toch een beetje kijken hoeveel er goed zijn maar helaas laten niet veel meiden het weten en lees ik af en toe bij ik ben zwanger maar goed ik weet ook niet meer wie ik wel en niet gependeld heb dus.. ik hoop dat alle meiden het laten weten of het goed of fout is hihi vind ik ook leuk om te weten
Reactie van hopes: nee heb het niet echt bijgehouden, ik pendel ook nog niet zo lang hier.... maar heb het regelmatig goed gehad, maar ook wel eens fout... tja, hier heb je niet veel aan maar ik hoop het voor jullie!
Zo meiden, ik heb de afspraak met de vk kunnen verschuiven naar morgenochtend om 07.50 uur, wat een service, ben blij toe... , morgen weten we dus hopelijk meer!
@Fem, mooi zo dan hoef je neit veel langer te wachten. Ben benieuwd of er toch nog goed nieuws uit komt. Ach we horen het morgen wel Toch?
Zolang het maar NIEUWS is, dan ben ik weer wat verder... ben ook wel benieuwd... we merken het wel, ja toch?