@Fem: spannend meid! Kan pas vrijdag weer achter de compu komen, maar zal voor je duimen morgen (zit al om 6.22 in de trein dus ben al laaaaang wakker)
Ik sluit me aan bij de meiden die Caruli willen mailen met een positief bericht over de pendel, ze had voor mij Maart gependeld.... Natuurlijk klussen wij door... alleen noemen we het nu geen klussen , het heeft ook voordelen hoor, niet ongesteld worden hihi
Ik weet dat het al eerder is gevraagd, maar wat moet je doen voor een pendel? Een pb sturen met naam (voor en achter)? Verder nog iets?
@ Fem: Mooi meid. Morgen wel snel laten weten hoe en wat. Fijn dat je zo snel terrecht kunt. Ik ben benieuwd wat er bij mij gependeld zal worden....Ik durf het alleen niet te vragen. Zometeen zeggen ze ergens in 2008...
La Femme, daar was ik ook zo bang voor. Of zelfs gedacht dan ze helemaal niets konden pendelen bij mij. Hoe onzeker kan je zijn he
mijn nod is 19 maart. op dag vertrek ik op reis, om onze gedachten een beetje te verzetten, hopelijk mag die reis heel positief beginnen.
Valt vast wel mee ... beetje positief blijven hoor. Mijn pendels waren ook een eindje weg ... 4/5 maanden. En nu is het dan zover als ik de pendels zou moeten geloven.
@ Zico: ZO maand maart is jouw maand volgens de pendels. Er staat zelfs een tweeling bij....spannend! En hen je al kwaaltjes?
@ biebe : Ik heb je erbij gezet. Ik hoop ook voor je dat het een reis is naar een nieuw begin..Waar ga je heen? @ Pendel: Okee ik ga het dan ook probereb ..bibber bibber
@ Diddl: We willen allebei te graag Maar dat maakt het wel weer gezellig. Ik las vanmorgen ook dat jij en nog twee andere meiden de lijst alle drie tegelijk widen plaatsen...ik vind het wel humeur..We willen gewoon veel rose namen...
ik heb een hele gevoelige buik, kan er geen broek op verdragen, als ik op m'n buik lig, dan ligt er iets hard tussen. Weet niet wat ik ervan moet denken. gisterenavond enkele steekjes in de borsten, raar een paar dagen geleden voelde ik nog niets.